IRTI TURVEVESIPÄÄSTÖISTÄ

nimim. ekaa kertaa täällä kirjoittava

/ #753 Re: TURVETÖNTÖILLE OMAT SIVUT

24.08.2011 21:48

#752: -KN- - TURVETÖNTÖILLE OMAT SIVUT

Täytynee munkin kirjoittaa tänne palstalle ekaa kertaa. Olen mielenkiinnolla seurannut keskustelua täällä ja todennut kuinka asiantuntevia kirjoituksia turpeen käytön kannattajat ovat kirjoittaneet, kun taas vastustajat lähes poikkeuksetta heittelevät sitä sun tätä, joskus ala-arvoistakin, juttua. Tuohan kertoo mun mielestä vaan sen kuinka kyseessä olevasta asiasta ei oikeestaan tiedetäkkään yhtikäs mitään(tark.siis turpeen käytön vastustajia)  ja senvuoksi on turvauduttava noihin ala-arvoisuuksiin. Hatun nosto ja suuret kiitokset turpeen käytön kannattajille ja heidän kirjoituksilleen jotka nojautuu oikeaan tietoon eikä niinkuin joku kirjoittikin sellaiseen musta-vaan-tuntuu-tietoon. Ja jos aiotaan saada keskustelua aikaan niin mun mielestä siihen tarvirtaan aina puolesta ja vastaan mielipiteitä. Eihän keskustelua muuten synny. Toivottavasti turpeen käytön kannattajat jatkavat aina niin asiallisen hienoja kommenttejaan eivätkä pelästy tälläisiä vastapuolen kirjoituksia jotka ovat kaukana asiallisesta keskustelusta.