Perussuomalaiset ei ole "The Finns"

vieras

/ #421 Re: Re: Re: Silmänlumetta koko jytky

28.08.2011 08:17

#Ei ne voi lähteä oikeasti ajamaan mitän konkreettista asia koska puoluen kannattajien keskuudessa on niin ristiriitaiset odotukset jota ne odottaa että Soini korjaa. Esim. välillä haastatellaan maanviljeilijä/maanomista joka odottaa että Soini parantaa heidän toimintaedellytyksiä ja seuraavan kerran voi hastatelussa olla kannattaja joka odottaa että Soini alkaa "karsimaan näitä turhia maataloustukia rikkailta maanviljelijöiltä". Ja tämä oli vaan yksi esimerkki, muitakin on. Lähde siinä sitten ajamaan jotain konkreetista asia.y

No sen siitä sitten saa kun lupaa kaikille kaikkea. Vaalien jälkeen kannattaa siinä tapauksessa varoa visusti joutumasta hallitusvastuuseen vaikka muut pyytäsivät ja rukoilisivat. Ja sen jälkeen kannattaa kiinnittää huomio a) muihin haukkumalla muitten tekemisiä ilman mitään realistisia omia parempia ideoita ja b) järjettömiin tempauksiin, joilla kansa saadaan käännettyä toisiaan vastaan ja ajatukset pois asiallisista asioista.

Röyhkeyttähän tämä tämmöinen vaatii, että kehdataan ottaa kohteeksi ne, joille ei ole kauhalla annettu, ja pyöritellään niitä sitten 6-0. Menkää vaikka huviksenne wikipediaan ja katsokaa sieltä populismin määritelmä. Siinä on teille Soinin aapinen.