ASTRID THORSIN IDEOIMA UUSI ULKOMAALAISLAKI HYLÄTTÄVÄ!

Mikko Komulainen
Kajaani

/ #187 Halla-Ahon puolesta

14.12.2008 05:29

Tätähän tämä nyky-yhteiskunta on, pakko saada se syyllinen kaivettua jostakin tai jotenkin esille että joku/joitakin joita syyttää että viranomaiset eivät menetä kokonaan uskottavuuttaan.

Tulen seisomaan Halla-Ahon ajatuksien ja sanojen takana loppuun asti ja tuskin olen ainut, kovin moni kun on huomannut nämä kirjoitukset asianmukaiseksi ja asialliseksi yleisesti katsoen tätä ajankohtaa mitä Suomi käy läpi.

En halua enää loppujen lopuksi lukea enää mistään hallituksen päätöksistä tai muustakaan lakiehdotuksista koska kaikki tähän mennessä luetut lakiehdotukset sun muut mitä on hyväksytty ovat vain huonontaneet Suomen ja Suomalaisten tulevaisuutta. Alkaa oikeasti tuntua siltä että se mitä veteraanit ovat tehneet Suomen puolesta oli täysin turhaa ja nämä uudet hallituksen jäsenet ovat hyvillään siitä että kohta ei ole enää veteraaneja sanomassa siitä miten kansanedustajien pitäisi hoitaa Suomen asioita! Annetaan suomi maahanmuuttajille ja loput siitä mitä ei anneta niin myydään se osa venäläisille!
Näin jos tapahtuu niin vanhoilla sota-ajoilla ei ole ollut mitään merkitystä ja eikä myös sillä mitä silloin tehtiin Suomen puolesta!

Annetaan vaan kukkahattutätien ja uusavuttomien johtaa Suomea niin se on aivan varma että Suomi ei ole enää suomi vaan jokin säälittävä varjo siitä mitä se on ollut!!