ASTRID THORSIN IDEOIMA UUSI ULKOMAALAISLAKI HYLÄTTÄVÄ!

Juha Mäki-Ketelä
Adressin tekijä

/ #196 ERITTÄIN TÄRKEÄ TIEDOTUS!

14.12.2008 14:23

Juuri äsken saamani tiedon mukaan EDUSKUNTA KÄSITTELEE ENSI VIIKOLLA KORJATUN LAKIESITYKSEN JA MITÄ TODENNÄKÖISIMMIN SE MENEE 13.12 TEHDYILLÄ MUUTOKSILLA LÄPI!

Lähteet ovat luotettavia (kansanedustajia)

Mediassa levityksessä oleva propaganda, jonka mukaan käsittely tapahtuisi vasta helmikuussa, on siis täysin tuulesta temmattu. Sopii vain miettiä, miksi media tuollaista valhetta luo ja ylläpitää.

NYT ON TOIMITTAVA NOPESTI. EHDOTAN SEURAAVAA:

Informoikaa kotikuntanne erilaisten luottamuselinten jäseniä, varapuheenjohtajia ja puheenjohtajia (kaupungin- / kunnanhallitus, kaupungin- / kunnanvaltuusto, lautakunnat) HETI TÄNÄÄN, VIIMEISTÄÄN HUOMENNA!

Keskittykää erityisesti varapuheenjohtajiin. Puheenjohtajat ovat viralliseen linjaan sitoutuneita, mutta varapuheenjohtajuudella usein hyvitellään kakkoseksi jääneitä tai annetaan tilaa nouseville kyvyille. Varapuheenjohtajien sitoutuminen puolueen linjaan ei usein ole ollenkaan niin vahvaa, ja he voivat nähdä tässä loistavan tilanteen nostaa omaa poliittista asemaansa.

Prässätkää yhteydenotoillanne myös puolueiden kunnallisjärjestöjen varapuheenjohtajia. JA KUNNOLLA! Varsinaiset kansanedustajat ovat erittäin sitoutuneita puolueen linjaan, mutta puolueiden SISÄINEN oppositio löytyy todennäköisimmin puolueiden kunnallisjärjestöjen varapuheenjohtajista, koska he eivät automaattisesti edusta puolueiden valtavirtaa.

Hyödyntäkää alla olevaa pohjaa laatiessanne yhteydenottoja. Sähköposti ja puhelin laulamaan. Perinteiset kirjeet ovat aina vakuuttavimpia! MUISTAKAA PYSYÄ ASIASSA JA OLLA ASIALLISIA!

******
Oma Nimi 14.12.2008
Oma osoite 123

00000 KOTIKUNTA
P. 000- 000 0000
sähköposti:

Arvoisa (Tähän Vastaanottaja)

Äänestäjänä lähestyn Teitä asiassa, joka huolestuttaa minua suuresti:

Eduskunta päättää ensi viikolla uudesta ulkomaalaislaista, jonka hyväksyminen mitä todennäköisimmin johtaa maahan pyrkivien räjähdysmäiseen kasvuun. Kyse ei ole työperäisestä vaan lähinnä humanitaarisesta maahanmuutosta.

Lakimuutoksen vastustajat ovat vajaassa viikossa keränneet jo vajaat 19 000 allekirjoitusta lain hylkäämistä vastustavaan adressiin (http://www.adressit.com/ulkomaalaislaki). Allekirjoitusten määrä kasvaa koko ajan, ja niiden keräämistä tehostetaan jatkuvasti. Myös minun nimeni on allekirjoitusten joukossa.

Johonkin nämä tulijat on asutettava.

Pyydän Teiltä lyhyet ja vain yhdellä tapaa tulkittavissa olevat vastaukset seuraaviin kysymyksiin:

1. Pitäisikö mielestänne edellä kuvatun kaltaista maahanmuuttoa kuntaamme lisätä? Vastatkaa vain kyllä tai ei.

2. Jos vastasitte kyllä, niin miten perustelette näkökantaanne?

3. Montako maahanmuuttajaa olisitte valmis asuttamaan kuntaamme?

4. Mistä tähän toimintaan saadaan rahat?

5. Ovatko nämä rahat joltakin taholta pois? Jos ovat, niin keneltä?

Odotan saavani vastauksenne perjantaihin 19.12 mennessä. Kysymykset ovat varsin yksiselitteisiä ja niihin vastaaminen vie aikaa vain noin 10 minuuttia.

Korostan vielä erikseen, että kyseessä ei ole minkäänlainen rasistinen kannanotto tai hyökkäys maahanmuuttoa ja maahanmuuttajia kohtaan.

Mielestäni valtion ja kunnan ensisijainen tehtävä on pitää huolta omista jäsenistään. Mikäli ylimääräistä hyvää jää vielä jaettavaksi, sen käyttö on sitten eri asia

Oma Nimi, Kotipaikkakunta