ISRAEL ELÄKÖÖN - ISRAEL MUST LIVE!


Vieras

/ #966 Israelilaisten veteraanien uutisointi media

09.09.2011 01:35

Lainaus:

Vielä minä näin auringon alla oikeuspaikan, ja siinä oli vääryys, ja vanhurskauden paikan, ja siinä oli vääryys. Minä sanoin sydämessäni: Vanhurskaan ja väärän tuomitsee Jumala, sillä siellä on jokaisella asialla ja jokaisella teolla aikansa.

 

Tuo oli todella viisaasti ja asiayhteyteen soveltuen sanottu! Israel-Palestiina-konfliktissa on Jumalan oikeus ja vanhurskaus ollut kovasti kadoksissa - kumpikaan osapuoli ei halajaisi etsiä Jumalan sydäntä ja mieltä.

 

Sitäkin ilahduttavampaa on ollut todeta, että juutalaispuolella on alkanut olla tinkimätöntä vastuunottoa IDF:n väärinkäytösten suhteen. On ollut monia IDF-veteraaneja, jotka ovat olleet valmiita tunnustamaan, että ne teot, joita he ovat joko itse tehneet, tai nähneet toisten tekevän, eivät ole olleet oikein.

http://www.breakingthesilence.org.il/

Siunatkoon Israelin Jumala, sotajoukkojen Jumala näiden totuudellisten miesten ja naisten kautta ja heidän takiaan Israelin joukkoja. Armahtakoon niitä, antakoon vastuullisille viisautta valita vähimmän väkivallan ratkaisut, ja antakoon kaikille asepalveluksessa oleville + kantahenkilökunnalle sellaiset olosuhteet palvella maataan, että IDF:n huippukorkeat itsemurhaluvut pienenisivät.