Tornion ensihoito- ja sairaankuljetusten laatu on säilytettävä

Matti Suopajärvi

/ #1041 MedGroup on irtisanonut sairaankuljetussopimuksen

10.09.2011 01:01

MedGroup Oulunseutu Oy on 26.8.2011 päivätyllä kirjeellä irtisanonut sen ja Tornion kaupungin välisen ensihoitopalvelusopimuksen.

Mietityttää vaan semmoinen detalji tuossa että kun perusturvajohtaja toteaa valmistelussaan: "Sopimuksen mukaan, mikäli sopimus irtisanotaan, se tulee tehdä elokuun loppuun mennessä ja irtisanominen tulee voimaan seuraavan kalenterivuoden lopussa." "Med Group Oulunseutu Oy on 26.8.2011 päivätyllä kirjeellä irtisanonut sen ja Tornion kaupungin välisen ensihoitopalvelusopimuksen." "Sopimuksen irtisanominen helpottaa sairaanhoitopiirin mahdollisuutta järjestää ensihoitopalvelut alueellaan yhtenäisesti."

Miksei soster itse irtisanonut sopimusta kokouksessaan 16.8 tai jo aiemmin jos sopimuksen irtisanominen kerran helpottaa sairaanhoitopiirin mahdollisuutta järjestää ensihoitopalvelut alueellaan yhtenäisesti.

Sosterin tulevassa kokouksessa sopimusta ei olisi voitu enää irtisanoa loppuvaksi 2012 lopussa, ellei MedGroup olisi sitä tehnyt 26.8, eli muutama päivä ennen deadlinea.

matti

PS. Kauanhan sitä kestikin.