Kotihoidontukea korotettava!!!

/ #167 Re:

04.01.2015 08:36

#132: -

Perheen perustamisen ei pidä olla kannattavaa. Kotihoidontuen tarkoitus on, että lasten hyvä hoito on mahdollista kotona, sillä kotona lapsia hoitavalta ei voida edellyttää muita tuloja. Jos joku haluaa liksaa ja tekee töitä siinä ohella, se olkoon vapaassa Suomessa sallittua, mutta silloin myös lasten hoitamisesta tulee lisää kuluja kuskaamisina, lapsenvahtien palkkioina, kalliimpina valmiina ostettuin ruokina, kalliimpina huveina jne. Huveina? Nauraminen ja lumessa pyöriminen on ilmaista, mutta ulkoiluhuveista aiheutuva enentynyt lasten vaatteiden peseminen ja kuivattaminen sekä asianmukaisten vaatteiden ostaminen maksaa. Jos ei ole asianmukaisia vaatteita, sitten maksaa lasten lääkkeet, kun lapsi useammin sairastuu. Mutta asiaan: perhe ja lapset eivät ole kannattavaa. Lapset eivät saa olla bisnes vanhemmilleen eikä muillekaan. Bisnes tulee kuvioihin sitten, kun lapset ovat aikuisia ja osallistuvat yhteiskunnan pyörittämiseen. Lapset ovat lapsia 18 vuotta. Seuraavat 40-50 vuotta he rakentavat yhteiskuntaa ja maksavat lapsena saamansa tuet seuraaville lapsille, omille isovanhemmilleen ja kaikille känkkäränköille, jotka ikänsä lapsia vihasivat, mutta tulivat vanhoiksi ja tarvitsivat hoivapalveluja.