Suomensuomalaisten tasa-arvoinen kohtelu varmistettava

Adressin tekijä

/ #18 Keskustelun prioriteetit

08.01.2015 08:15

Vain vähän aikaa sitten 12 viatonta (kanta)ranskalaista murhattiin ei-eurooppalaisten, islamilaisten maahanmuuttajien toimesta mielipide-erojen takia. Mihin asioihin media keskittyy?

Islam-professori: Iskun taustalla yhteiskunnasta eriytyminen – "ideologia liimataan päälle". MTV. 8.1.2015.

"Eivät ihmiset tee väkivallantekoja puhtaasti ideologisista syistä, taustalla on ihmisen koko psykologinen tilanne, ja hän saattaa selittää itselleen asiaa niin, että valkoinen rotu on paras, käydään hakkaamassa maahanmuuttajia. Kyllä se lähtee ihmisen sisäisestä tilanteesta liikkeelle, ideologia liimataan päälle."

Siis silloin kun valkoisia kantaeurooppalaisia teurastetaan heidän kulttuurinsa ylläpitämisen takia, on ilmeisesti luontevaa keskittyä miettimään valkoisen ylivallan kannattajia, jotka (kuulemma) hakkaavat maahanmuuttajia.

Tätä voi pitää hyvänä esimerkkinä lainsäädäntömme edistämästä maailmankuvasta, joka asettaa ihmiset eriarvoiseen asemaan syntyperän ja taustojen perusteella.