HUOLI 2015

Annukka

/ #131 MITEN NÄIN VAKAVALLA ASIALLA VOIDAAN SÄÄSTÄÄ ?

25.01.2015 14:43

Tässä on vakavasta asiasta kysymys ,jos tarvitsee , jonkun vieraan jolle purkaa sydäntää ,häntä pitää kuunnella ja jakaa neuvoja ,koska vieraalle on helpompi huoliaan ja tunteitaan jakaa ,kuin omaisille ja ystäville ,minusta tässä leikitään todella vakavalla asialla ,jos siinä rahaa säästetään . Onhan nyt nähty todella kauheita tekoja ,koska ihmistä ei auteta ,moni asia alkaa koulukiusaamisesta ,en puolusta näitä tekoja ,vaan tarkoitan ,miten monelta tapaukselta olisi vältytty ,jos apu olisi tullut ,kun sitä on tarvittu, Säästöjä loputtomiin juuri heidän kustannuksellaan jotka kipeimmin apua tarvitsevat. Pitkiä jonotuksia ihmisille ,jotka uupuvat tämän säästöjen viidakkoon ,Pitäisi tällaisen asian mennä kaiken edelle .Ja kuinka moni on tehnyt tällaisen asian takia itsemurhan ,OTTAKAA JO NÄIN TÄRKEÄ ASIA KAIKEN MUUN EDELLE . Entä jos olisi teidän perheessänne tällainen turha ,ehkä kuolema .VARMAAN SIIHEN HAVAHTUISITTE . nim ÄLKÄÄ PELLEILKÖ NÄIN VAKAVALLA ASIALLA !