Ei pakolaisia Rautalammille

Reima kultalahti

/ #36 puskista huutelija,

29.01.2015 07:47

mitä monikultuurisuuteen tulee niin olen senverran kulttuurioppia erimaissa käymällä nähnyt että siksi puhunkin tiedon perusteella,. mitä inhimillisyyteen tulee niin omille kuntalaisille tuota inhimillisyyttä pitäisi ensiksi löytyä, ja sitten jos sitä löytyy omankunnan ihmisille ja kunnalla on varaa niin voisi ajatella pakolaisia, mutta kun inhimillisyys puuttuu omankunnanasukkaita kohtaankin niin miksi sitten kohdella ulkomaalaisia paremmin??? asuntoja ei löydy kunnollisia edes hätätapauksissa omankunnan asukkaille, ja ei homekämpät senparemmin kelpaa maahanmuuttajillekkaan. Monikulttuurin ihannoijien tulisi käydä itse tutustumassa monikulttuuriinsa  ulkomailla, menkääpä vaikka irakiin tai iraniin puhumaan homojen tai pelkästään naisten oikeuksista, siinä teille tehtävää ja tulkaa sitten kertomaan kuinka kävi jos pää on vielä tallella!  Mutta suurimmat monikultturistithan on useimmiten vain uskomustensa varassa ilman todellista tietoa tai ulkomailla käyntiä,  itse tuli nuorempana kierreltyä muutakin kuin tahkoa.