Tokio Hotel Suomeen 2009

Akaa

/ #26

14.02.2009 20:07

Mielestäni tää sivu on ihan adresseille tarkotettu eikä kenenkää elämää pitäis haitata vaikka täällä ois 500 adressia jotka koskee TH:ta ja jos se jonkun elämää niin helvetisti haittaa niin hankkiutuis jonnekin hoitoon,sillä tää sivu on adresseja varten ja kellään ei oo mun mielestä oikeutta sanoo et "tunkekaa nää adressit jonneki nettisivuillenne.". Ymmärrän että kaikki ei TH:sta tykkää,mutta sen asian vois pitää omana tietonaan ja jos ei osaa pitää naamaansa kiinni ni perustakaa dissaajat keskenänne joku dissaussivusta,sillä niitä,jotka TH:ta kuuntelee ei varmaankaa kiinnosta dissaajien valitus. Mun mielestä on tosi lapsellista tulla tänne valittaan. Ja jos jotkut on mielestään niin helvetin varmoja että TH ei tuu Suomeen niin vois kertoo mulleki että mistä sellasen tiedon sai? Mä ainakin oon TH:n fani ja ootan innolla sitä päivää kun pojat Suomeen tulee niin fanien odotus palkitaan ja dissaajat saa haistaa paskan!:)) Ja hyvää ystävänpäivää vielä kaikille TH faneille.8)