Tokio Hotel Suomeen 2009

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Tokio Hotel Suomeen 2009.

Tara Sahlstedt
Akaa

#26

14.02.2009 20:07

Mielestäni tää sivu on ihan adresseille tarkotettu eikä kenenkää elämää pitäis haitata vaikka täällä ois 500 adressia jotka koskee TH:ta ja jos se jonkun elämää niin helvetisti haittaa niin hankkiutuis jonnekin hoitoon,sillä tää sivu on adresseja varten ja kellään ei oo mun mielestä oikeutta sanoo et "tunkekaa nää adressit jonneki nettisivuillenne.". Ymmärrän että kaikki ei TH:sta tykkää,mutta sen asian vois pitää omana tietonaan ja jos ei osaa pitää naamaansa kiinni ni perustakaa dissaajat keskenänne joku dissaussivusta,sillä niitä,jotka TH:ta kuuntelee ei varmaankaa kiinnosta dissaajien valitus. Mun mielestä on tosi lapsellista tulla tänne valittaan. Ja jos jotkut on mielestään niin helvetin varmoja että TH ei tuu Suomeen niin vois kertoo mulleki että mistä sellasen tiedon sai? Mä ainakin oon TH:n fani ja ootan innolla sitä päivää kun pojat Suomeen tulee niin fanien odotus palkitaan ja dissaajat saa haistaa paskan!:)) Ja hyvää ystävänpäivää vielä kaikille TH faneille.8)
Anja Kaiser
Hämeenlinna

#27 TH:n vihaajille

14.02.2009 20:57

Mitä ihmettä te siitä hyödytte että te kommentoitte adresseja joiden ei teitä pitäs kiinnostaa ollenkaa ku ette fanejakaan oo? Luulis ny että teitä kiinnostaa kommentoida enemmänkin sellasia adrsseja joista te ite ootte kiinnostunu ettekä tuu kommentoimaan meidän "pikku teini ihkuttajien" adresseja. olkaa ny herranjestas sen verran fiksuja ettei teidän "imago" mee pilalle ku te käytte kattoon Tokio Hotel-fanien kommentteja!
jenni vähätiitto
hämeenlinna

#28 NIIMPÄ!!!!!

14.02.2009 21:07

siis oikeest mitä vikaa TH.s on??? siis älkää meille valittako!! jos teit oikeesti ärsyttää nii huutakaa se vaikka muille Th vihaajille!!

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

14.02.2009 22:22


Kim Heikkinen
Tampere

#30

15.02.2009 16:10

Muutenkin ne on helvetin rumia
Kim Heikkinen
Tampere

#31

15.02.2009 16:11

Tai no jos rehellisiä ollaan niin ne on aikas IhQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQ
nina kenttälä
kiuruvesi

#32 Hei haloo

15.02.2009 16:12

Th voi kyllä tulla tänne .. Koska me halutaan ja sehän voi tulla millon haluaa jenni vähätiitto on oikeessa että voitte käyttää vähän niinku pikkusen enemmän järkeä. Ja ei teidän oo pakko mennä kattoon th:ta jos ette halua mutta jotku haluaa ja jotku ei. Ja kaikilla on oma maku esim. Jenni vähätiitto tykkää th:sta ja te ette . Niin miks te puututte siihen mistä muut tykkää . Älkää puuttuko toisten elämään vaan pysykää omassa elämässä . Et minä ainaskin menen Jennin puolelle tässä jutussa.
jenni vähätiitto
hämeenlinna

#33 Iha oikeesti: käyttäkää järkee!!

15.02.2009 18:27

siis iha oikeesti koska te lopetatte sen meidän kiusaamisen, siis toi voi loukata jotaki tosi pahasti esim. mua! mä oon TH.n fani enkä jaksa kuulla, melkein jokatoisen suusta et Th on maailman huonoin bändi ja ne on iha sairaa rumii!! MÄ EN JAKSA ENÄÄ KUNNELLA SEMMOSTA!!!!
Sanna-Kaisa Viljanen
Ylöjärvi

#34

15.02.2009 21:02

Olisiko mitenkään mahdollista, jos KUKAAN ei kommentoisi tähän enää MITÄÄN? Sivusto on adresseille, ei väittelytilaisuuksia varten. Adresseihin saa toki kommentoida, sitä varten tässä tämä keskusteluosio onkin, mutta tappelua varten tämä ei ole. Keskustelu on tyystin eri asia kuin kolmas maailmansota aiheesta, josta on turha tapella, koska se ei johda kummankaan puolen voittoon. Kiitos.
Johanna Hakonen
Espoo

#35

15.02.2009 21:16

Laura: Viikonlopun parhaat naurut. :--D FRIGGING AWESOME! Siis minun mielenterveyttäni ja lapsuuden kehitystäni rupeat arvostelemaan?
Tätä anti-TH-fanitusta voisi ihan verrata fanitukseen, tarkoitus on vain eri. Yhtä suurella intohimolla osallistun. <3
Kehtaan myös jopa myöntää, että kuuntelen itse Musiikkia, isolla M:llä, ääretön potenssiin kaksi kertaa parempaa musiikkia kuin Tokio Motel. :---)
Lauraseni, ehkä joku päivä tulevaisuudessa huomaat itse, miten paskaa musiikkia TH on ja häpeät sydämesi pohjasta. <3

Kysytäänpä näin: Mitä itse hyödytte siitä, että jaksatte kommentoida näihin negatiivisiin kommentteihin? Teidän pitäisi olla täysin välinpitämättömiä, jos haluaisitte meidän "VITUN TH-FANIEN!!11!!1" pysyvän hiljaa. :)
Ja mitä hyötyä tähän mennessä lähes 60 TURHASTA adressista on ollut? Ei MITÄÄN. :D Ainakaan siis, krhm, vielä.
Tommi Virtanen
Espoo

#36

15.02.2009 21:25

Niimpä!''Th'' fanit vaan on töykeämpiä 8).
PS:Tokio Hotelin laulaja näyttää itse pelsepuupilta!
Tommi Virtanen
Espoo

#37

15.02.2009 21:27

Tokio Hotel Suomeen 2009

Adressiin on tullut yhteensä 1961 allekirjoitusta 1410 eri IP-osoitteesta.
Kirjaston koneita?Ja paskat!
Laura Helenius
Savitaipale

#38 aahahHAHAH

15.02.2009 21:55

Joo oikeesti,naurettavaa. 'Aikuiset' tulette tänne väittämään ja arvostelemaan,älkää oikeesti vaivautuko.
Lopettakaa,kiitos.

Johanna,Aha,kiva jos nauratti <: Mä en ole arvostellut sun mielenterveyttäs jne,mutta ihmettelenpä vain tätä sun 'suurta intohimoasi'.

Oon samaa mieltä Sanna-Kaisan kanssa,älkää kommentoiko mitään.
Laura Helenius
Savitaipale

#39 **mun teksti jäi kesken

15.02.2009 21:57

Joo oikeesti,naurettavaa. 'Aikuiset' tulette tänne väittämään ja arvostelemaan,älkää oikeesti vaivautuko.
Lopettakaa,kiitos.

Johanna,Aha,kiva jos nauratti :-----) Mä en ole ARVOSTELLUT sun mielenterveyttäs jne,mutta ihmettelenpä vain tätä sun 'suurta intohimoasi'.

Oon samaa mieltä Sanna-Kaisan kanssa,ei kommentoida enää tätä.
Johanna Hakonen
Espoo

#40 Jeejee :D

16.02.2009 10:27

No ehkä joku kirjaston kone sitä saattaakin nostaa, mutta kuka enää nykypäivänä tulee mihinkään kirjastoon datailemaan? Ei ainakaan täällä päin. 8) Haiskahtaa kusetukselta.
Oletteko saaneet mitään aikaan näillä lähes 60 TURHALLA adressillanne? ETTE. Siis, krhm, ainakaan vielä. :D

Sanna-Kaisa, ERITTÄIN hyvä huomio. Se siinä onkin, kun ette vain pysty kestämään yhtä ainutta negatiivista kommenttia Tokio Hotelista.
Jenni: Jos jopa joka toinen on sitä mieltä, että TH on maailman huonoin bändi, niin miksi et uskoisi? Se on totuus. :DDD

Voin muuten myöntää, että kuuntelen itse myös musiikkia, siis Musiikkia isolla M:llä, sillä se on ääretön potenssiin kaksi kertaa parempaa kuin TH. 8---)

P.s. Laulajan hiukset näyttävät auton alle jääneeltä piikkisialta. Piikkisika parka! 8---(
Sanna-Kaisa Viljanen
Ylöjärvi

#41

16.02.2009 11:45

Missä kohtaa sanoin ettei me "kestetä kuulla negatiivisia kommentteja" bändistä? En missään. Tottahan se on, että me kaikki reagoidaan niihin eri tavalla, mutta itselleni on ihan sama mitä mieltä bändistä ollaan tai kuinka monta ihmistä ei tästä bändistä pidä. Jokaisella bändillä/artistilla/muulla "fanituksen kohteella" on sekä ihailijoita että vihaajia. Henkilökohtaisesti en kyllä ymmärrä miten joku jaksaa ruveta vihaamaan jotain bändiä tms. Mutta lähtökohtaisesti itselleni on aivan yksi ja sama kuka pitää mistäkin. Kaikilla meillä ei ole sama maku ja, kuten monesti sanottu, sitä pitäisi kunnioittaa. Olkaa pitämättä, tässä tapauksessa Tokio Hotelista, ei se minua haittaa. Jos joku nyt kuitenkin saa kiksit siitä, että pääsee huutelemaan toisille kuinka syvältä tämän lempimusiikki on, niin ei voi kuin ihmetellä.

Edellisellä viestillä tarkoitin ainoastaan sitä, että on ihan aiheetonta tapella täällä asiasta. Naurettavaa se lähinnä on, ja tarkoitan tällä nyt sekä vihaajia että faneja. Me tullaan kaikki aina kohtaamaan vastustajia sille, mistä itse pidetään ja siitä pitäisi vain olla välittämättä. Eivät he katoa sillä, että aloitetaan heidän kanssaan sanaharkka.
jenni vähätiitto
hämeenlinna

#42 Kyllä, tää on mun vika tähän

16.02.2009 15:43

tota.. siis mä rakastan TH.ta ihan yli kaiken enkö haluais et miulle sanotaa tollasta et en muka tykkää Th.st :D ja Mulla on sinne konserttii liput jo ja ootan sitä innolla, eli ei aleta väittelee siit et onks Th paras vai huono... se on vaa mielipideasia ja se saattaa joitakin luokata todella pahasti
Johanna Hakonen
Espoo

#43

19.02.2009 10:56

Sanna-Kaisa, et sanonutkaan, mutta sen voi todeta kaikista näistä viesteistä.

Katsotaan vaan, tuleeko se Toksu tänne tänä vuonna tai edes parin vuoden päästä vaiko koskaan. Minä en siihen kuole jos vaikka tulevatkin.
Ehkä se on teille sitten hyvä huomata, miten kauhea hälinä yhdestä pienestä rupukeikasta on tullutkaan :D Ei ne täällä mitään ihmeellistä tule vetämään.
juha hakopuro
harjavalta

#44 helvetin paviaanit

19.02.2009 11:58

koittakaa ny saatana ymmärtää vaik adressiin kirjottais kaikki suomalaiset ni tokyo hotel ei siltikä tulisi suomeen 2009 vaikka tulisikin ni se ei johdu siitä et lähes 6miljoonaa ihmist on pistäny nimensä johonki vitun adessiin koska se ei ole meidän päätettävissä tuleeko se tänne vai ei, ei myöskään toko hotel sitä itsekkään päätä kokonaan tuleeko ne suomeen vai ei vaan niiden kiertue manageri niin pistäkää heletti hänelle palautetta ja lakatkaa näide tuhien adressien tekeminen täällä
Sanna-Kaisa Viljanen
Tampere

#45

19.02.2009 19:45

Alkaa pikkuhiljaa keittää se, että teette aivan käsittämättömän suuren numeron siitä, että me tehtiin asiasta adressi. Sinäkin Juha siinä, lue edellisiä viestejä ja totea ettei tässä ole kukaan väittänytkään, että tämä adressi mitään päättää ja ME TIEDETÄÄN SE. Miten teitä joitain voi näin tajuttomasti haitata tämän adressin olemassaolo? Konfliktin luominenko teitä ilahduttaa? Tuntuupa mukavalta saada todeta, että ehkä joitain lukuunottamatta, me fanit osataan olla asiallisesti mutta teidän täytyy tulla aukomaan päätänne jostain asiasta, mikä ei vaikuta teidän elämäänne yhtikäs mitenkään. Joka tapauksessa on ihan yksi ja sama miten paljon te täällä keuhkoatte adressin turhuudesta tai siitä kuinka TE ette pidä kyseisestä bändistä. On jokaisen oma asia mistä pitää ja mistä ei. Koittaisitte elää sen kanssa ihan niin kuin pitäisikin.

Ja tuohon "rupukeikka"- mainintaan ei voi muuta sanoa kuin, että totta kai se ei ole mitään ihmeellistä niille, jotka ei keikkaa haluakaan nähdä. Meille, jotka ollaan sitä niin kauan odotettu ja mahdollisesti se joskus vielä saadaan, se tulee joka tapauksessa olemaan odotuksen arvoinen. Menkää te muut toisille keikoille katsomaan omaa mielibändiänne ja viihtykää siellä. Ei mekään tulla sinne sitten kertomaan, kuinka se keikka on syvältä.
jenni vähätiitto
hämeenlinna

#46 nii just

19.02.2009 20:56

olen samaa mieltä sanna-kaisan kanssa... Voisitte joskus vaikka pitää päänne kiinni tässä asiassa...
Aada Lahikainen
Espoo

#47

19.02.2009 21:20

"Muutenkin ne on helvetin rumia"
Ja mitä sitten, vaikka ne olisi antifanien mielestä rumia, mutta fanit tykkää? Teidän ei tarvitse tykätä, mutta ei tarvitse myöskään haukkua. Törkeää käytöstä.

Ja ihan oikeasti, mitä se teitä haittaa, jos Tokio Hotel tulee Suomeen? Kertokaa se! Teidän ei pidä hankkia lippuja, teidän ei pidä päästä keikalle, niin mikä siinä sitten hiertää? Ettekö vaan halua, että kyseisen bändin fanit ovat onnellisia, vai?
Tommi Virtanen
Espoo

#48

19.02.2009 23:02

Jo se haittaa että kyseinen bändi tallustaa Suomen maaperällä(hengittää samaa ilmaa). Talvisodan hengessä, tokio hotel helvettiin! Kannatan adressia tokio hotel viroon. Menkääpäs aikanne kuluks allekirjoittamaan se.
Laura Helenius
Savitaipale

#49

20.02.2009 01:21

Kyllä, oon täysin samaa mieltä Sanna-Kaisan ja Aadan kanssa.

Ja tuohon Tommin viestiin. Oikeasti, mitä ihmettä? Tuollaista ahdasmielisyyttä en vain ymmärrä. Enkä sitä, miksi tuokin nyt piti tänne tulla sanomaan.
Nyt voisin lopettaa tänne kirjoittamisen.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

20.02.2009 13:45