ISRAEL ELÄKÖÖN - ISRAEL MUST LIVE!

Vieras

/ #1140 Re: Re: Vain 1/3 Israelin väestöstä pelastuu (sak.13:8-9)

15.09.2011 00:31

Re: Re: Vain 1/3 Israelin väestöstä pelastuu (sak.13:8-9)

#1029: - Vain 1/3 Israelin väestöstä pelastuu (sak.13:8-9)

"Ja näin on käyvä koko maassa, sanoo Herra: kaksi osaa siitä hävitetään ja saa surmansa"

Eli raamatun mukaan 2/3 juutalaisista Israelissa tuhotaan lopunaikana.

Lisäksi jotku piirit ovat sitä mieltä, että suomalaiset ovat perimältään juutalaisia, Isaskarin sukukantaa (ns. Kadonneiden heimojen teoria).

Rabbi Yair Davidiy väittää suomalaisia ja sveitsiläisiä Isaskarin kadonneeksi heimoksi, kuten myös Suomen marsalkka C. G. E. Mannerheim eräässä päiväkäskyssään. Miltä kuulostaisi, jos saisit tietää omien geeniesi olevan peräisin Lähi-Idästä?

Jos saisin tietää omien geenieni olevan peräisin Lähi-Idästä ja kuuluvani Jumalan valittuun kansaan ja silmäterään, juutalaisiin, niin se avaisi minulle tien saada Israelin kansalaisuus ja muuttaa Israeliin asumaan pysyvästi. Tosin se edellyttäisi minulta kristinuskosta luopumista, ja kääntymistä juutalaiseen antikristilliseen uskontoon. Messiaanista juutalaisuutta avoimesti tunnustavat eivät kuulu Israelin paluumuuttolain piiriin."

No mutta mitä siitä siis yhteenlaskien seuraa?? Kai näillä teorioilla pitää olla myös looginen seuraanto?? Eikä pelkkää sentimentaalista haaveilua, niinkuin olisi jotenkin "hienoa" olla juutalainen. Se ei ole helppo eikä kivuton asema.

Eikö jo logiikka sano, että jos suomalaiset ovat Isaskarin heimoa, niin he muuttavat Israeliin, kun aika tulee. Ja koska tuleva aika on lopun aika, ja silloin 2/3 juutalaisista Israelissa tuhotaan (suurempi tuho kuin holokaustin aikana, on Pekka Sartola sanonut),

...NIIN eikö yhteenlasku tarkoita sitä, että kadonnut Isaskarin heimo, "vahvaluinen juhta, joka makaa kuormaansa odottaen" (1Moos.49:14), menee teuraaksi?

Miettikää nyt hyvä suomalainen Isaskarin heimo, onko todella tarpeen haaveilla olevansa "geneettinen juutalainen". Sillä on todella kova hinta! Ja Israelissa on silloin tarpeeksi tuskaa, hätää ja vaivaa muutenkin, eivät he tarvitse vaivoikseen keitään sentamentaalisia haaveilijoita (tämän on messiaanisten pastori Israelissa sanonut), jotka haluavat olla jotain "erikoista".

On paljon parempi auttaa ja tukea Jumalan kansaa täältä käsin, siunata heitä ja rukoilla heidän puolestaan.

(PS: tämä ei koske niitä, jotka todella ovat juutalaissukua ja ovat suomalaisia, ja jotka Israelin Pyhä on kutsunut Luvattuun maahan. He tekevät, kuten Adonai on käskenyt heidän tehdä, ja Adonai tietää, mikä on heidän tulevaisuutensa)