Tokio Hotel Suomeen 2009

Ylöjärvi

/ #41

16.02.2009 11:45

Missä kohtaa sanoin ettei me "kestetä kuulla negatiivisia kommentteja" bändistä? En missään. Tottahan se on, että me kaikki reagoidaan niihin eri tavalla, mutta itselleni on ihan sama mitä mieltä bändistä ollaan tai kuinka monta ihmistä ei tästä bändistä pidä. Jokaisella bändillä/artistilla/muulla "fanituksen kohteella" on sekä ihailijoita että vihaajia. Henkilökohtaisesti en kyllä ymmärrä miten joku jaksaa ruveta vihaamaan jotain bändiä tms. Mutta lähtökohtaisesti itselleni on aivan yksi ja sama kuka pitää mistäkin. Kaikilla meillä ei ole sama maku ja, kuten monesti sanottu, sitä pitäisi kunnioittaa. Olkaa pitämättä, tässä tapauksessa Tokio Hotelista, ei se minua haittaa. Jos joku nyt kuitenkin saa kiksit siitä, että pääsee huutelemaan toisille kuinka syvältä tämän lempimusiikki on, niin ei voi kuin ihmetellä.

Edellisellä viestillä tarkoitin ainoastaan sitä, että on ihan aiheetonta tapella täällä asiasta. Naurettavaa se lähinnä on, ja tarkoitan tällä nyt sekä vihaajia että faneja. Me tullaan kaikki aina kohtaamaan vastustajia sille, mistä itse pidetään ja siitä pitäisi vain olla välittämättä. Eivät he katoa sillä, että aloitetaan heidän kanssaan sanaharkka.