Tokio Hotel Suomeen 2009

Sanna-Kaisa Viljanen

/ #45

19.02.2009 19:45

Alkaa pikkuhiljaa keittää se, että teette aivan käsittämättömän suuren numeron siitä, että me tehtiin asiasta adressi. Sinäkin Juha siinä, lue edellisiä viestejä ja totea ettei tässä ole kukaan väittänytkään, että tämä adressi mitään päättää ja ME TIEDETÄÄN SE. Miten teitä joitain voi näin tajuttomasti haitata tämän adressin olemassaolo? Konfliktin luominenko teitä ilahduttaa? Tuntuupa mukavalta saada todeta, että ehkä joitain lukuunottamatta, me fanit osataan olla asiallisesti mutta teidän täytyy tulla aukomaan päätänne jostain asiasta, mikä ei vaikuta teidän elämäänne yhtikäs mitenkään. Joka tapauksessa on ihan yksi ja sama miten paljon te täällä keuhkoatte adressin turhuudesta tai siitä kuinka TE ette pidä kyseisestä bändistä. On jokaisen oma asia mistä pitää ja mistä ei. Koittaisitte elää sen kanssa ihan niin kuin pitäisikin.

Ja tuohon "rupukeikka"- mainintaan ei voi muuta sanoa kuin, että totta kai se ei ole mitään ihmeellistä niille, jotka ei keikkaa haluakaan nähdä. Meille, jotka ollaan sitä niin kauan odotettu ja mahdollisesti se joskus vielä saadaan, se tulee joka tapauksessa olemaan odotuksen arvoinen. Menkää te muut toisille keikoille katsomaan omaa mielibändiänne ja viihtykää siellä. Ei mekään tulla sinne sitten kertomaan, kuinka se keikka on syvältä.