Totuus esiin - Mihin hävisi hyvinvointivaltio

vain yhdessä voimme olla enemmän

/ #57 Re: Hyvä avaus!

27.02.2015 17:25

#33: - Hyvä avaus!

Jatkoa ja ison kuvan avausta odotellessa; on hyvä saada, tämä kuvakooste puheenjohtaja Sipilän kunnioitettavasta ulostulosta kaikkien saataville. Kaikilla kun ei ole varaa päivittäiseen lehtitilaukseen, irtonumeron ostoon taikka omaan tietokoneeseen ja internetiin.

Asiaa tuntemattomalle ison kuvan hahmottaminen on haasteellista, mutta josko Helsingin Sanomat lähtisi purkamaan sivuillaan sitä puolta auki? Myös merkittävät tapahtumat ja asiat aikajanalle mahdollisimman paikkansa pitävästi sijoittaen.

Yhtä oikeaa näkökulmaa ei tietysti ole, mutta mahdollisimman lähelle totuutta kannattaa nyt tiedotusvälineidenkin pyrkiä. Tämän adressin ekosysteemistä sitten löytyy varmasti paljon dokumentein todistettavissa olevia tapauksia, jossa voidaan mitata virallisen todellisuuden ja todellisen todellisuuden välinen ero.

Sillä tähän mennessä strategia tuntuu tässä(kin) asiassa olevan; se mitä ei virallisen Suomen toimesta tunnusteta, sitä ei ole olemassakaan. Se mitä ei ole olemassa. Sitä ei tarvitse korjata. Saatikka korvata.