ISRAEL ELÄKÖÖN - ISRAEL MUST LIVE!

Am Yisrael Chai

/ #1186 Re: Onhan näitä... Huom tämä adressi on siionistinen

16.09.2011 16:37

#1181: Pahimpia ovat anti- siionistit  - Onhan näitä... Huom tämä adressi on siionistinen

Nämä kuvissasi näkyvät siionismin vastustajat ovat ÄÄRI-ULTRA-ORTODOKSI-JUUTALAISIA, eli HAREDEJA, he ovat tulleet Itä-Euroopasta, ilmeisesti Venäjältä, eikä heitä pidetä edes oikeina juutalaisina, sillä he VIHAAVAT muita juutalaisia ja kristittyjä. Ja vastustavat Juutalaisten omaa valtiota Israelia, jonka Jumala on on juutalaisille antanut.

Nämä haredit EIVÄT siis ole siionisteja, vaan anti-siionisteja - he ovat olleet maassa vasta vähän aikaan, eikä Israel merkitse heille mitään, toisin kun oikeille juutalaisille.

Israelin alkuperäiset juutalaiset ovat suurimmaksi osaksi keskitysleireiltä selvinneitä juutalaisia kaikkialta maailmasta, jotka ovat rakentaneet Israelin kauniiksi, kukoistavaksi ja tehokkaaksi ja lähi-idän AINOAKSI demokraattiseksi yhteiskunnaksi ja nämä haredit haluavat antaa sen kaiken pois tajuamatta, että se koituu myös heidän tuhokseen.

Mitkään muut juutalaiset EIVÄT polta esim kristittyjen kirkkoja, eivätkä käy heidän kimppuunsa, heidä evankelioidessaan kadulla, kuin nämä vihankiihkoiset ultra-haredit.