Adressi Tasa-arvoista avioliittolakia vastaan!

Vieras

/ #351 Re: Homofoobikot!

09.03.2015 15:52

#349: #tahdon - Homofoobikot!

Eikös kuitenkin ollut hyvä sentään, että oli sinullakin edes äiti ja hyvin on voinut kasvattaa, mene ja tiedä. Lapselle on tärkeää saada lähtökohtaisesti sekä isä että äiti. Erilaisina täydentävät toisiaan ja lapselta ei puutu isänmalli. Spermapankista ei oikeaa isää saa. Puhuvat vain luovuttajasta. Sitten taas kaksi homoa ei mitenkään pysty äidiksi muuntumaan ja ovat vain kaks karjua. Imettäminenkin on jo täysin mahdotonta ja vielä puhuvat luonnollisuudesta! Tahallaan ja lain voimalla ei tule tehdä karhunpalvelusta. Tollasta lakia ei kukaan voi Suomeen haluta! On se raja olemassa vastuuttomuudessakin.

Kielikuvien avulla tapahtuva keinotekoinen vääntäminen, sen aika on jo mennyt ja homojen ei kannata sitä peliä enää jatkaa. Esimerkkinä vain yksi, kielikuvien avulla tapahtunut keinotekoinen identiteettikysymyksen siirto ihmisoikeuskysymykseksi.Tätä juuri ihmisoikeuskeskuksen Kristiina Kouros pelkäsi, että nämä äärettömän tärkeät termit hävittävät tällaisen väärinkäytön myötä niiden alkuperäisen merkityksen. Ja niistä tulee ismejä.