Adressi Tasa-arvoista avioliittolakia vastaan!

Vieras

/ #372 Re: Homofoobikot!

13.03.2015 00:40

#349: #tahdon - Homofoobikot!

Kyllä ollaan kuule  sen p:n vertaa ja enemmänkin huolissaan lapsosista.
 Näitä erillaisia vajaita perheitä elämä muullakin tavalla synnyttää,  mutta tässä on kyse siitä,  että lainsäädäntöä ei rustata esittämään tällaista suhdemuotoa normaalina tilana,  tai jopa ideaalina l.ihannetilana.  Tämä alkaa olla siellä kehityksen pidemmällä  asteella näkyvissä.  Esim.  Usassa saatetaan jopa suosia adoptioissa homo/lesboperheitä,  jopa vastoin biologisten vanhempien toivetta.Siis en sano,  enkä tarkoita että ihmiset homo/lesboperheen muodostaessaankaan  ovat jotain alempiarvoista ihmisryhmää,  vaan sisältäessään tuon  toisen biologisen vanhemman puuttumisen,  se tarkoittaa sitä,  että lapsi on joutunut kokemaan  tuskallisen menetyksen,  ja niin arvokkaan,  ettei se ole edes mitattavissa.  Tälle asialle  pitää  sen kivun kautta silmät avat,  muuten se ei puhu yhtään mitään.

Vaikken kyllä ymmärrä selllaisia  vanhempia,  jotka lapsensa ovat valmiitt antamaan adobtioon,  en todellakaan.  missään tapauksessa,  enkä mitenkäänpäin!  Se on näin!