Eläkeikä 65

Ilkka Luoma
Adressin tekijä

/ #18 "...tovottavasti kirjoitukseni kirvoitti hyvät naurut..."

08.03.2009 08:56

Mieshenkilö eteläisestä kaupungista,

Lainaus:

"Olen mielenkiinnolla seurannut keskustelua eläkeiän pakkonostamisesta 65v. Minusta ajatus kummastuttaa, kuinka 2v ihmisen työelämää lisää tulee maksamaan nyt valtion ottamat velat? Ja sitä paitsi, onhan työkykyisillä ihmisillä nytkin mahdollisuus ja hyvä porkkana onkin, aloittaa eläke 65 vuotiaana, jos on työkykyinen. Mutta hallituksen päätös, muistuttaa Kekkosen sanelu aikoja, niin Vanhanenhan leikiit olevansan suuren idollinsa kaltainen lasejaan myöten, pakottaa myös sellaiset jotka eivät jaksa työssään ja eivät haluaisi sen takia jatkaa 65v asti työelämässä. Kuinkahan päätös lisää sairauspoissaoloja, kuinka kalliiksi työntekijä tulee työnantajalle? Näinhän se tässä maassa on aina ollut, köyhien selkänahasta revitään herrojen silavat. On se vaan hyvä ettei Vanhanen korkeammalle mennyt hiihtämään ettei raja noussut 70v. ;-) kyllä sitä rahaa löytyy, kunhan oikeasti katsottais minne sitä syydetään, paljonko EU imee verorahoja, sinnekin huijaamalla vietiin. Hyöty on .. no jokainen ajatteleva huomaan hyödyn.
Antaa nyt katsoa onko täällä kenellä kohta enää töitä, muilla kun maanviljelijöillä, niin hehän pääsevätkin aikaisemmin eläkkeelle. onneks pääministeriä ei muut asiat vaivaa. itse olen lomautettuna, ja paskat nakkaan koko hallitukselle. 20v työelämässä ollut, eka kerta lomautus. Mutta hei, Vanhasen mukaan taantumahan ei meihin vaikuta. ;-) voi herran jees..
no tovottavasti kirjoitukseni kirvoitti hyvät naurut, täälläpäin ei naurata".

n.n