ISRAEL ELÄKÖÖN - ISRAEL MUST LIVE!

Halleluja

/ #1209 Mutta mitä sanoo Wikipedia väitteestäsi?

17.09.2011 19:58

#1202: Vieras - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

"Selvitä ensin itsellesi kuinka muslimiterroristit toimivat ja kuinka lapset ja siviilit toimivat ihmiskilpenä..."

_________________________________

Koetan vastata siulle----

Mitä sanoo Wikipedia Operaatio Valettu Lyijystä: eli Israelin hyökkäyksestä Gazaan vähän ennen vuodenvaihdetta 2008-9:

"Israelin armeijaa syytetään monista operaatioon liittyvistä sotarikoksista mm. ihmiskilpien käytöstä hyökkäyksessä."

"Israel käytti naisia ja lapsia ihmiskilpinä pakottaessaan siviilit jäämään armeijan tukikohdiksi muutettuihin asuntoihin. Israelin maahyökkäyksessä, pommituksissa ja ohjusiskuissa sadat siviilit kuolivat. Raportin mukaan myös naiset ja lapset ammuttiin lähietäisyydeltä, vaikka he eivät uhanneet israelilaisia sotilaita millään tavalla. Israel syyttää Amnestya puolueellisuudesta. Se on langennut Hamasin kylvämään propagandaan. Amnesty syytti myös Gazaa hallitsevaa Hamasia sotarikoksista. Järjestön mukaan Hamas ei kuitenkaan käyttänyt siviilejä ihmiskilpinä sodan aikana, vaikka Israel on niin väittänyt."

"Israelilaisen Breaking the Silence -veteraanijärjestön raportissa kerrotaan kuinka armeija ampui ihmisiä sattumanvaraisesti, käytti siviilejä ihmiskilpinä ja tuhosi koteja mielivaltaisesti. "Parempi osua viattomaan kuin epäröidä ampua vihollista", sotilaille sanottiin. Armeija pakotti Gazan siviilejä, jopa naisia ja lapsia menemään edellään taloihin pitäen asettaan ihmiskilpiensä olkapäällä."