Tornion ensihoito- ja sairaankuljetusten laatu on säilytettävä

Juunas

/ #1055 Maltellaan vaan

18.09.2011 14:24

Mutta ei vaan tuo varallaolo mihinkään tule häviämään, vähenee kyllä. Kyllähän se ois poistettu jo aikoja sitten mutta kun maksaja on puuttunut, eli kunta. Toki kuntahan sen tulee maksamaan vastaisuudessakin ja kun shp:n omistaa kunnat, niin kyllä siellä maksajan ääni myös kuuluu. Tässä tilanteessa missä valtio vähentää kunnille suunnattuja rahoja 600M€, en jaksa odotella ihan hirveästi mullistuksia. Hyvähän se on niitä uudistuksia tehdä jos se on tarpeen, mutta on myös järjen köyhää romuttaa vuosikymmeniä kehiteltyjä toimivia jo olemassa olevia toimintoja ja rakentaa ne sitten kalliilla uusiksi. Ei sitä rahaa tule mistään lisää noin vaan ja jos sitä tulisi niin ei olisi maailmassa taantumia, lamoja eikä muitakaan talouden synkkiä pilviä. Veroäyrejä nostetaan ja kansa murisee. Ja ollaan missä tahansa terveydenhuollon hommeleissa niin ainahan se peruspalkka on kuralla ja makkarat ostellaan lisillä.