Kuvake.netin sulkeminen

Liperi

/ #10

28.01.2007 14:31

KRhm.... eikös tämä ns. vapaan seksin ikäraja ole 16 vuotta? nytkö meiltä vielä hieman alle 18 vuotiailta ollaan vetämässä sekin oikeus pois? et ei saada ollakaan niin vapaita seksuaalisesti kuin mitä se laki antaa ymmärtää. kyllä ymmärrän et on sairasta kun joku alle 16-vuotias tyrkyttää itseensä esille,mutta sanonpa vain,että enemmänkin tässä on kyse siitä,että halutaan kasvattaa omaa itsetuntoa muiden kehuilla, eikä siitä,että "kaikki muutkin tekee niin". on adressin laatija itse tainut olla muiden johdateltavissa nuorempana,kun antaa ymmärtää että meillä alaikäisillä ei ole omia aivoja päässä. itselläni on kuvakkeessa oma profiili,olen saanut sen avulla tähän mennessä yhden elämäni pidimmistä seurustelusuhteista. Ja monta ystävää olen myös löytänyt sieltä. aivan samanlainen paikka se on kuin ii2.org/IRC-galleria, siellä hankitaan ysätviä aj siellä kommentoidaan kuvia. en ymmärrä miksi sieltä pitäisi poistaa kaikki alaikäiset,sen sijaan ehdottaisin sinne yläikärajaa,koska minusta se että limaiset vanhat äijät ja muijat, (30 ikävuodesta eteenpäin) kommentoivat monta vuotta nuorempien kuvia,on paljon PALJON sairaampaa,kuin se,että joku 13 vuotias haluaa esiintyä kameran edessä. samoiten ihmettelen sitä,että mikäköhän ihme adressin laatijaa vaivaa, kun pitää ottaa ilo pois niin hirmu monelta nuorelta,monelta tuhannelta. Siinäpä se.