Pelastetaan Puroniemen leirikeskus

/ #23 Re: Puroniemen pelastaminen

21.09.2011 11:58

#19: - Puroniemen pelastaminen

Hyvä Juhani!  Jos Puroniemi menisi myyntiin, niin luulenpa että se repii pahasti Ort.kenttää ja erojakin kirkosta tulisi silloin tapahtumaan, näin ei soisi käyvän, jatkoaikaa vähintään ja jäitä hattuun!  Tukiyhdistys olisikin varmaan hyvä olemassa, ja sen hallituksen jäsenet mielellään lähellä Rautalampea! Paljonko jäseniä saisimme nopeasti kasaan? ONL:n työn painopiste on siis osin muuttunut, kuten edeltä voi lukea ja se on ihan ok. Seurakunnat perustavat omia leiripaikkojaan, mikä on osaltaan vaikuttanut Puroniemen käyttöasteeseen. Hyvällä markkinoinnilla eri kohderyhmiin voisi käyttöasteen saada ihan riittävään tasoon. Nykypäivänä ei mainostamiseen tarvitse satsata tuhansia eikä satojakaan euroja, nuoriso ja keski-ikäisetkin lukevat internettiä enemmän kuin lehtiä! Isä Mitron kun saisimme paikan suojelijaksi se olisi mahtava juttu, kysykää!  Visioita olisi minullakin mutta niistä sitten toiste lisää!

- PP-  " © Puroniemen parhaaksi"