Eläkkeensaajan asumistukea ei saa laskea yleisen asumistuen tasolle

Ate

/ #8

04.07.2015 17:15

Suoraan sanoen vituttaa, tuon itseään täynnä olevan kokoomuslaisen vastaus.Varma voi olla että esim. minulla putoaa kk-tulot 130e. Olen 100% liik.vammainen, ja nyt oon just ja just pärjänny, tällä eläkkeellä ja asumistuella. Minulla on 3 eri avustajaa, ja kävely rajoittuu 10 metriin. KETÄ KIINNOSTAA?Pankkivelka,otettu auton ostoon aikanaan, on vuoteen 2018. Onko joku kuullut leikataanko mamujen tukia? Ei varmasti leikata, mut itse en koskaan jätä asiaa eka päätökseen. Siitä esim. en olisi kahtena viime vuonna saanut kelan kunt kahta laitosjaksoa, mut kirjoitin ministeri Paula Risikolle, siinä on inhimillinen ihminen. Hän järjesti mulle laitosjaksot 2:n viikon sisällä. Turhaa ottaa kehenkään kelan virkailijaan tms. yhteyttä. Sieltä ei apua tule. Lisäksi mulla on psyyke-puolella 2 eri diagnoosia, ns. hyvää oloa saa hakea kaukaa, joskus 1990-luvulla. Lisäksi en ole koskaan löytänyt naisystävää,vaikka ikää on yli 50v. Joten ei mulla enää muuta ole kun kuoleman odotus. Siellä ei asumistukia leikata.