Assembly-tapahtuma kiellettävä

Joni Himanen
Mikkeli

/ #194 Annapa joku tietolähde, josta olet tuollaista tietoa saanut

15.06.2009 18:16

LAN-tapahtumat juuri ovat elämys tietotekniikan harrastajalle, kuten minulle, ja teen kyllä tietotekniikan avulla muutakin kuin pelaan, esimerkiksi: Videoeditointi, 3D-mallinnus, Sävellys niin nuotinnusta kuin Tracker ohjelmiakin käyttäen, kuvan käsittely, Yhteydenpito, Ohjelmointi, yms...

Ja assembly- tapahtumassa tehdään kyllä muutakin, kuin pelataan "väkivaltapelejä", onhan siellä esimerkiksi monia kilpailuja, kuten Fastmusic compo tai vaikkapa 64k compo...

LAN-Partyt ovat kyllä parempi ajanviettotapa, kuin esimerkiksi kadulla kännissä rähinöiminen. Ja muutenkin LAN-Partyt ovat tuoneet minun elämääni mukavaa vaihtelua, Olen ollut nimittäin useissa LAN-partyissa, ja meno on ollut erittäin asiallista.

Jos LAN-tapahtumat kiellettäisiin tietotekniikan harrastajilta, niin se olisi sama jos vaikka jalkapallo-ottelut kiellettäisiin Urheilun harrastajilta.

Repesin kyllä kieltämättä tälle adressille, tuntuu ihan kuin nuo tiedot mitä adressissa kerrottiin olisi ihan vain hatusta vedettyjä :D :D :D
.