Suomensuomalaisten tasa-arvoinen kohtelu varmistettava

Vieras

/ #20

27.07.2015 09:30

Suomenkieliset Suomessa eivät ole Tasa-arvoisia ruotsinkielisten kanssa tässä maassa. Yleinen sanonta tietyissä piireissä on:" Kaksikielisyys on rikkaus", käytännössä tarkoittaa sitä että suomenkielisten tulee osata ruotsia siellä missä puhutaan ruotsia, eikä saa vaatia että kukaan puhuisi hänelle , tai tulkkaisi suomeksi keskusteluja tai tilaisuuksia. Ruotsinkielisille taas on täydet oikeudet puhua omaa äidinkieltä, mikä tietenkin on ihan oikeutettua, mutta se on väärin että heidän ei tarvitse osata suomea vaan he nimenomaan vaativat aggressiivisesti sitä että suomalaisten on kaikkien osattava ruotsinkieli ja rikkaus on siinä että tehdään tästä maasta ruotsinkielinen yhteiskunta kun suomenkieltä ei enää tarvita. Kielikylpykoulut ajavat tehokkaasti sitä asiaa jossa tehdään kielen opetuksen rinnalla voimakasta asennekasvatusta ihannoimaan ruotsia ja sen kulttuuria ja samalla vieraannuttamaan jopa halveksimaan suomalaista arvo maailmaa ja hyviä tapoja.