Adressi homoseksuaalien verenluovutuskieltoa vastaan.

Kakkanaama Kakkanaama
Kakkala

/ #79 Syy miksi ei

28.06.2009 21:01

Homothan tyypillisesti tuuppaavat kakkoseen eli they are putting from the rough.

Tämän fysikaalisen rakkauden aktin aikana peeniksen kärki eli terska hankautuu rassinomaisesti kumppanin peräsuolta vasten. Peräsuolta verhoaa kuitenkin hyvin hauras yhdenkertainen lieriöepiteeli, joka tässä hinkkauksessa kuluu helposti vereslihalle. Lisäksi peräsuolessa on hyvin paljon peräaukonpylväitä, jotka sulkevat peräaukon tiiviisti. Sulkemisessa auttavat limakalvonalaiset laskimopunokset, jotka myös herkästi rassaantuvat rikki.

Peräsuoliyhdyntä siis altistaa monenkertaisesti veneerisille taudeille verrattuna perus pimppi-pippeli-yhdyntään. Vaaginan limakalvo kun on kunnon tekoa eikä hankaudu niin helposti rikki!

Lisäksi homoseksuellit, jotka eivät käytä kortonkia ovat suuressa vaarassa saada virtsaputken tulehduksia kumppaninsa suoliston normaalifloorasta. E. Coli on yksi tällainen bakteerilaji, joka on myös suuri virtsaputkentulehduksen aiheuttaja myös naisilla. Tämä oli kuitenkin vain sivuhuomautus ja esimerkki siitä, minkä takia peräsuoliyhdyntä ei ole järin kannattava harrastus.