kansanedustajien palkan pienennys !!!

Vieras

/ #344

08.09.2015 19:55

He ym näitä huippuideoita Arkadianmäellä kehittävät "kansaa edustamaan" valitut välkyt  sekä yritysoptioita nostavat (eli suomen yrittäjyyden kaatajat& suomen ulkomaillemyyvät) nyt vuorostaan talkoisiin eikä aina lapset ja vanhukset sekä keskituloiset työläiset jotka eivät näillä sipilän&co työnkehityslinjoilla jaksa ja raskaat alat saadaan näin yhä houkuttelemattomammiksi.

nyt ne joilla oikeasti on varaa antaa omastaan  ja vaikuttaa omalta osaltaan HERÄTYS omalletunnolle! Määrättömiin ei voi viedä ja heikentää vähempivaraisten käyttövoimaa ja elämänlaatua ja puolutuskyvyttömien vanhusten (jotka ovat puolustaneet maatamme itsenäisyyteen, maksaneet elinikänsä veroa) sekä lasten hoitoa, varhaiskasvatusta, koulutusta... Tulevaisuutta.

Nyt satsattava Suomen säilyttämiseen ....suomenhallitukselle nauretaan jo ulkomailla. YT neuvottelut ja palkan ym etujen alennukset yritysjohtoihin, eduskuntaan ei aina niihin jotka yrittävät pitää suomea pystyssä ja käynnissä!!