Adressi Sipilän hallituksen pakottavaa lainsäädäntöä vastaan

Vieras

/ #456

09.09.2015 19:45

Koska säästötoimet koskettavat pienipalkkaisia, sairaita ja vähäosaisia. Sunnuntaityötä tekevät sadat opiskelijat turvatakseen opiskelu mahdollisuutensa. Päättäjät voivat aloittaa säästötoimenpiteet omia palkkojaan leikkaamalla sekä edustuskuluista luopumalla. hallitus voisi vaihteeksi opetella elämään esimerkiksi sen kuukauden ilman ruokaa, kun henkilö sairastaa ja kelan omavastuu , pouoli kuukautta, jää tulona saamatta, vuokrakulujen, sähkömaksujen ja muiden kustannusten kerääntyvän senkin kuukauden aikana. Päättäjien olisi hyvä tutustua lainsäädännön pykäläviidakkoon ja huomata kuinka huonosti he osaavat asiat järjestää. Tällaiset päätökset lietsovat kapinaa, mielenosoituksia ja ulkomaalais vastaisuutta. Kansalaisten tulotason täytyisi riittää asumiseen , ruokaan ja terveydenhuoltoon. Päättäjät, herätkää!!!!Ruokajonot ovat huolestuttavan pitkiä ja niissä tapellaan jo ruoan riittämättömyyden vuoksi