Säästötalkoot eduskuntaan

Vieras

/ #496

10.09.2015 04:45

Kansanedustajien ahneudelle ja röyhkeydelle on saatava näkyvyyttä salailun sijaan . Lukematomat tulonlähteet ja palkkiot eivät koskaan edes saavuta julkisuutta ja niiden myötä syntyvät sidokset estävät rehellistä ja ajantasaista lakien säätämistä ja uudistamista suomalaisten turvaksi . Suomalainen lainsäädäntö ja oikeuslaitos ei välitä edes EU- tuomioista silloin kun kyse on kansalaisten oikeusturvasta . Ylipitkien lainsäätäjien lomien vuoksi ei ainakaan suunta voi parantua . Kuinkahan moni edustaja asettaa itsensä jumalan asemaan tultuaan valituksi ; vastaavaa ilmiötä kutsutaan " kusen nousemiseksi päähän " ja on tuttu ilmiö joka ilmenee näkyvästi monilla " valioyksilöillä " ja " tittelintavoittelijoilla " !
Vuosikymmeniä Ruotsista virrannut rakenteellinen laillistettu korruptioraha kansanedustajille on aiheuttanut suurta taloudellista haittaa suomalaiselle yhteiskunnalle ja sen jakaminen kansanedustajille tulee estää ja lopettaa . Ehkä huippuvarakkaat liike- elämässä vaikuttavat ruotsinkieliset säätiöt ja vastaavat saadaan joskus verotuksen piiriin ?