Adressi Sipilän hallituksen pakottavaa lainsäädäntöä vastaan

Vieras

/ #788

10.09.2015 10:53

On jo potilas turvallisuus riski että hoitajat tulevat töihin sairaina,näin tulee käymään koska juuri meidän jo pienestä palkasta leikataan pois,näin ollen kynnys jäädä kotiin on todella suuri koska palkka pienenee entisestään. Pyhäkorvauksista koostuu meidän suuri osa palkasta! Valitettavasti emme ole sellaisella alalla joka pyörii vain tiettyyn kellon aikaan,me palvelemme kellon ympäri juhlapyhään katsomatta ja siitä jos jostain kuuluisi saada korvaus jotta saisimme jotain lisää siihen pieneen peruspalkkaamme! Ja lomat jotka olemme ansainneet tekemällä ansiokkaasti työtä monet vuodet kellon ympäri niin miten niistä voi leikata? Mikä on inhimillistä. Tämä ei ainakaan kannusta työntekijöitä palvelemaan työssään useita vuosia jos sinua lopulta rangaistaan siitä ottamalla lomapäiviä pois,8 päivän pois otto on järkyttävää. Esim yksityisellä puolella työehtosopimuksen mukaan jo viikossa kuluu 6 lomapäivää...eipä jää paljon sitä lomaa työntekijälle kun kaikesta leikataan.