kansanedustajien palkan pienennys !!!

Päivää!!!!

/ #1285 Re:

11.09.2015 19:21

#1276: -

Kuinka tyhmiä tämän adressin allekirjoittajat ovat?!!! Meillä on nyt kansanedustajina opettaja, lähihoitaja, malli/muu julkkis, laulaja, bodari ja moni muu päättämässä aika isoista asioista ja rahoista. Palkkaisiko joku suuri yritys, tai mikään yritys, näitä ihmisiä päättävään/johtavaan asemaan? Kansanedustajien palkat pitäisi esim kymmenkertaistaa, että sinne saataisiin pätevää porukkaa!!!!

Miettikää nyt Suomen budjetista näiden edustajien palkan osuutta! Voi hyvää päivää sanon minä! Ihminen, joka laittaa  (pitäisi voida sanoa; osaamisensa likoon...) elämänsä likoon ja joutuu kaikkien valvovan silmaän alle, on ansainnut palkkansa. Rikkaita ei kiinnosta, rahat ja yritys ulkomaille....

Ja vielä eläkeläiset, kyllä jotain vikaa on, jos eläkkeelle päästyään ei omaa esim omaa asuntoa! Tämän voin sanoa ihan hyvällä omallatunnolla. Esim tuttu nainen (kouluttamaton), joka lähti rahattomana, ja 50 vuotiaana pikku kylästä isoon kaupunkiin. Kovalla työllä hän ansaitsi oman asunnon ja toimeentulon, eikä ikinä ei tarvinnut käydä sossun luukulla.

Tietenkin "fiksu"  (pienituloinen) eläkeläinen myy asunnon, nostaa asumistuen ja käyttää asunnosta saamansa rahat esim matkailuun. Tilillä voi olla  reilu 60 000€ (jotain sinne päin) ja vasta sen yli menevä pankkitilin saldo vaikuttaa asumistukeen. Rehellinen, oman asunnon pitävä (pienituloinen) eläkeläinen ei saa asumiseen mitään tukea!!!

Omat vanhempani ovat jo yli 70 v ja ikinä eivät ole sossun apua tarvinneet.

Menkää itse ehdolle eduskuntavaaleihin, kenestä siihen on? Ei noilla palkoilla ainakaan kenestäkään siihen työhön pätevästä!!!