Mopot 60km/h

Lahti

/ #467

18.09.2009 15:51

paras nopeusrajoitus mopoille olis kyllä munkin mielestä se 60/kmh. Tähän päivään mennessä olen tavannut vain yhden ihmisen jonka mopo ei kestänyt 70/kmh nopeuttaa!! kyllä se pitäisi nostaa kuuteenkympiin. Ja autoilijat : osa teistä tekee itsestään helvetin suuren pellen! Nykyään kun mopojen rajoitus on 45/kmh ni ei tarvitse kolmen tai neljänkympin alueella lähteä ohittamaan kahdeksaakymppiä! Ja osa vielä ajaa niin läheltä ohi kuin mahdollista ja keskisormet vilahtelavat lähestulkoon jokaiselta! itselläni on yamaha dt joka kulkee noin 90/kmh, enemmänkin. liikenteessäkään en ohittele autoja ilman hyvää syytä ja jos ohitan ni silloinkin hyvän matkan päästä auton kyljestä. mutta osa autoilijoista painaa vaan lisää kaasua kun mopoilija on lähdössä ohi. käsittämätöntä pelleilyä. ja kaikkia mopoilijoita varoitan siitä että jos mopo kulkee sen 70 tai enemmän ni ei kannata ajaa kuin semmonen 60/kmh. jos poliisit pysäyttää niin sakkoja saat sellasen korkeintaan parikymmpiä ja jos hyvin käy niin tuskin mitään paitsi huomautuksen poliiseilta. Ja kuka perkele tää heikki manninen täällä luule oikein olevansa ? jos mopo on niin viritetty että kortti ja kilvet lähtee samantien niin miksi pysähtyä JOS on mahdollisuus paeta. tietenkin jos poliisit ovat aivan lähellä, siinä ei ole enää järkeä jos ne on jo kerinny nähdä kilven.. kukaan ei tahdo jäädä autoilijoiden sortamaksi! Varmasti allekirjoitan !!!!