Mopot 60km/h

kouvola

/ #471 kannatan

10.10.2009 22:07

minullakin on 99vm dt joka meni noin 95-97 kmh se oli niin sanotusti "vakio" koska siitä oli kurit pois.kun sain sen niin aloin heti laittamaan menemään sen alle 50 koska mua ei oikee kiinnostanu polkee pyörällä koska siit lähtee kilvet ja velipuolellani derbi drd pro sm joka meni sen 120kmh mutta jäi se poliiseille kiinni ja minusta tuo raja pitäisi vetää noin johonkin 80 kmh koska esim menen aina välillä tielle missä rajoitukset on 100 ja siinä kun rekka pamahtaa ohi mopo lähtee melkein hallinnasta sen takia koska on niin paljon nopeus eroa ja niitä kulkee siinä usein ja ei ole mopon ja rekan välillä kuin joku 0,5 metriä jos ees sitäkään aina joutuu kattoo peilii että tuleeko rekka vai ei koska oikeasti välillä pelottaa ku ne pamahtaa ohi sen 100kmh tai enemmän.mutta kannatan inssia todellakin koska on just sellasia teinipommeja jotka odottaa räjähtämistä ne hurjastelee tuolla tiellä kuin viimeistä päivää ei katso risteyksessä.esimerkiksi yksi tuttu ajoi risteyksessä melkein poliisi autoa päin joka meni jotain 70 kmh ehk vähän enemmän.mutta en halua kumminkaan sitä että mopokortti maksaisi 200e koska kaikilla ei olisi varaa niihin.
ja en ymmärrä autoilijoita jotka menevät 30 kympin alueella ohi vaikka itse ajoin noin 40 kmh ja ne ei vaan kestä että mopo on edellä.mulla on mopossa takana rumpujarru mutta se jarruttaa siinä 70 vauhissa yhtä hyvin kuin levy jarru mutta sitten kuin jarrukengät kuluvat ne on todella huonoja eikä saa ees lukkoon vaihto väli on useammin kuin levyjarru paloissa.eikä mopoilijat ole vaaraksi kunhan tulisi inssi.

minä todellakin kannatan tätä ideaa mutta se rajoitus voisi kyllä olla 80kmh