Mopot 60km/h

Perseenreikä

/ #490

04.03.2010 17:23

Ja tarkoititko kenties tuolla "kieliopillisesti helvetillisellä" viestilläsi, että näiden yksittäistapausten syystä on hyvä vetää suora johtopäätös, että (poislukien parempi koulutus ja ajotaidonkoe) jokainen autolla ajava on mopoilijaan nähden ajotaidoton idiootti, ja josta tulisi suoraan seurata, että mopoilijoille tulisi antaa oikeus viritellä mopojoansa miten tahtoo?

Viestilläsi saisit monen etevän autoilijan vittuuntumaan, mutta adressin vaatimuksia se ei edesauta kuitenkaan yhtään.

Kokemuksien myötä tulee lähes jokainen kokemaan, kuinka paljon tällaisia törttöjä liikenteessä oikein on, eikä nämä kaikki suinkaan ole vain autoilijoita! Fiksu tienkäyttäjä osaa ottaa jokaisen huomioon eikä suoraan juokse auton alle sen toivossa, että oikeudessa voisi puolustella sillä, että oli etuajo-oikeus. Mistä tällainen johtuu, liittyy ensinnäkin liikennesääntöjen heikkoon osaamiseen. Tästä ei kuitenkaan tule olemaan enään paljoa haittaa mopoilijoiden suunnalta, kiitos uusitun ajokorttisysteemin. Toinen tekijä on vanhukset ratissa, jota tullaan varmasti myös puimaan, kunhan on saatu ensin konservatiivisuus pois tästä maasta.