Säästötalkoot eduskuntaan

Vieras

/ #1171 Kansanedustajat edistämään työttömien, itsensä työllistäjien ja vanhusten etua!

16.01.2016 08:54

KANSANEDUSTAJAT KANNUSTAMAAN KAIKKEA TYÖN TEKEMISTÄ - UUSI LAKI YRITTÄJÄMÄÄRITELMÄSTÄ TULEE TEHDÄ TOIMIVAKSI JA BYROKRATIAA ON VÄHENNETTÄVÄ!

Ja voisivat saada jotain aikaakin. Esim. kuka kansanedustaja on ajanut oikeasti työttömien ja vanhusten etua?

Kaikki tietää että vakitöitä tässä taloustilanteessa on vaikeaa saada. Olen ollut itsensä työllistäjä freelancer ja työnhakija, nyt tänä vuonna on eduskunta säätänyt lain jonka takia voin yhdenkin freelancer keikan  takia menettää työttömyysturvan ja joudun odottamaan aina 30 päivää TE-toimiston vastauksia ja rahat menee poikki selvitysajalle etten voi maksaa vuokraa ja ostaa ruokaa.

Tämäkö edistää työllistymistä? Ei sitten yhtään! Kukaan ei tule toimeen pelkällä työttömyysturvalla. Eihän tämä ole edes hallitusohjelman mukaista! Minkäänlaista työntekoa ja osuuskuntien kautta laskuttamista ei tule tuomita ja rangaista. Ketään ei saa syrjiä tai asettaa vähempiarvoiseen asemaan ammattinsa ja taloudellisen jo heikon asemansa takia!

Tällä tavalla vain kannustetaan passiivisuuteen, harmaaseen talouteen ja sossun luukulle menemiseen, tämäkö edistää työllisyyttä ja Suomen taloutta!?