Israelin täytyy elää

Espoo

/ #58 Tue Israelia matkustamalla Israelin maahan

12.03.2010 14:03

Tässä lisätietoja matkasta 8. – 22.9.2010: Kaikkien kansojen Jerusalemin rukouskonferenssi ja muurinvartijoiden Israel kiertue. Se on kahden viikon erilainen Israel-matka: rukousta, ylistystä ja Sanan kuulemista. Rosh HaShana (Israelin uusivuosi) ja Jom Kippur (sovituspäivä, vuoden suurin juhla Israelissa) ovat matkan aikana, ja niitäkin juhlitaan. Kymmenen ensimmäistä päivää on rukouskonferenssia Ramat Rachel –hotellissa. Tänä aikana on yksi kokopäiväretki ja kolme puolipäiväretkeä Jerusalemiin sekä lähialueille. Me suomalaiset kokoonnumme iltapäivisin kello 14 – 16 rukoustorniin laulamaan, rukoilemaan ja jakamaan toisillemme.

Viimeiset kolme päivää kierretään Israelia busseilla ja rukoillaan eri paikoissa matkan varrella nähtävyyksillä vierailemista unohtamatta. Matka päättyy ylelliseen Dan Panorama hotelliin Tel Avivissa, mistä on kuljetus lentokentälle.

Rukouskonferenssiin odotetaan yli kahtatuhatta osanottajaa 150 kansakunnasta. Jeesukseen uskominen yhdistää meidät toisiimme, vaikka olisi kielivaikeuksiakin. Konferenssiohjelma tulkataan suomeksi, pääsalin osalta simultaanitulkkauksella (lisämaksu kuulokkeista on nimellinen summa koko ajalta).

Ilmoittautumislomakkeessa sivulta www.sananjarunontuoksua.fi -> Matkat on hinnat euroina. Kaikki retket ja kuljetukset Israelissa sisäänpääsymaksuineen kuuluvat hintaan, samoin kuin runsaat aamiaiset ja päivälliset. Jos on kysymyksiä, soita 050 537 5065 (Jaakob). Täytä vain ilmoittautumislomake ja maksa etumaksu viitteellä 42 tilille Aabrahamin pyhät lapset ry, 440520-275080 niin olet mukana. Lennot järjestetään sitten kesällä, hinta-arvio lennoille on alle 400 euroa.

Luuk. 24:52–53: Ja he kumarsivat häntä ja palasivat Jerusalemiin suuresti iloiten. Ja he olivat alati pyhäkössä ja ylistivät Jumalaa.

Katso myös ohjelma, jota saamme Herran armosta olla tekemässä: Sanan ja runon tuoksua, TV7 kanavalla torstaisin klo 18:30. Uusinnat perjantaiaamupäivisin kello 10:00.

Voit katsoa tapahtumaa esittelevän suomenkielisen videon tästä: http://www.archive.org/details/JHOPFANANCJ2010/

Siunausterveisin,

Jaakob ja Auli