Heinolan Reumasairaalan konkurssi estettävä!

Ab Originaali
Lakupekka

/ #20 NE Flying. Levelaus helpottuu paljon.

30.03.2010 13:02

Parempi kone + nopea netti = patchit lataa parissa minuutissa, ei tarvitse valittaa. Itse varmaan tilaan kohta 24megan netin... tarjouksessa :P

Voittaa se ainakin 1 megan netin mennen tullen.

Anyway DK 67, kohta 68. Tylsistyin ja vedin droodin 18. Aamulla ei instejä löydä

Tänään 5h wipeemistä LK:lle, ei tuo p2 jotenki mene nappiin

Hommaa parempi kone.Hommaa parempi kone.Hommaa parempi kone.Hommaa parempi kone.Hommaa parempi kone.Hommaa parempi kone.Hommaa parempi kone.Hommaa parempi kone.Hommaa parempi kone.Hommaa parempi kone.Hommaa parempi kone.Hommaa parempi kone.Hommaa parempi kone.Hommaa parempi kone.Hommaa parempi kone.Hommaa parempi kone.Hommaa parempi kone.Hommaa parempi kone.Hommaa parempi kone.Hommaa parempi kone.Hommaa parempi kone.Hommaa parempi kone.Hommaa parempi kone.Hommaa parempi kone.Hommaa parempi kone.Hommaa parempi kone.Hommaa parempi kone.Hommaa parempi kone.Hommaa parempi kone.Hommaa parempi kone.Hommaa parempi kone.Hommaa parempi kone.

Sehän menee niin, että sitä jaksaa pelata sinne 80 asti vain sen takia, että siinä on niin saatanan monipuolisesti tekemistä. Sitten sitä kallistuu väkisinkin pvp:n puolelle ja tajuaa, että se onkin ihan uskomattoman hyvin tehty systeemi ja eihän tämmöstä olekkaan missään muualla.

Ei sitä voi selittää, se on pakko kokeilla itse ihan kunnolla.

Kriittinen lvl 77 saavutettu.
Kumpaa te siis suosittelette nyt kun vihdoin sain 1k rahaa kokoon. Northrend flying vai dual specit?

Warrut on mun pallut crit tsäänssi 90 entäs sul