Adressi Israelin tueksi!

Juhani Starczewski
Adressin tekijä

/ #254 Olen samaa mieltä suurlähettilään kanssa:

01.06.2010 19:08

AL: Suomi olisi toiminut samoin kuin Israel Tiistai 1.6.2010 klo 10.33 Aamulehden haastatteleman suurlähettilään mielestä Israelin isku takasi turvallisuutta. Lue koko juttu Aamulehden verkkosivuilta Lue myösAktivistit hakkasivat Israelin sotilaita - katso kuvat ja video Israelin hyökkäys avustussaattueeseen tyrmätään ympäri maailmaa Israel varoittaa pysäyttävänsä kaikki avustusalukset Aamulehden haastattelema Israelin Suomen-suurlähettiläs Avi Granot vetoaa Israelin velvollisuuteen varmistaa oman maansa turvallisuus, vaikka isku on tuomittu maailmalla jyrkästi. Hänen mukaan Suomella on aivan samanlainen tarve puolustautua kansalaistensa suojelemiseksi. - Olosuhteitamme ei täysin ymmärretä. Vakaista oloista on helppo kommentoida tekemisiämme. Mutta miten muut maat reagoisivat, jos ohjukset uhkaavat siviilejä jatkuvasti? Granot kommentoi Aamulehdelle. - Onneksi Suomen ei tarvitse olla jatkuvan hyökkäyksen kohteena, mutta jos olisi, en usko, että Suomi olisi toiminut toisin kuin me, suurlähettiläs sanoo.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…