Valtiopetos-tutkintapyyntö Suomen poliittisista vaikuttajista

Vieras

/ #31

30.03.2016 19:51

Erityisesti haluaisin alleviivata muun laittomuuden nousua jo ennen perustuslain vastaista Suomen uittamista EU:hun. Kuten perustuslain vastaiset Radiohologrammeilla ihmisten kiinnipitämiset, vuosikausia mm itseni ja tuhansien jopa miljoonien kanssaihmisten sama ja koneistaminen erityisryhmien mm. juutalaisten avusteella.
Asia on hyvin vakava Suomen asioihin puuttuminen koko perustus - ja rikoslain osalta. Tarkoitan kaikkia mm rikoslain luettelemia kohtia. Mm murhia, tappoja,
kidutusta, salatarkkailua, puoskaroinia,
vainoamista, kymmeniä vuosia, kiristämistä, lahjomista, uhkailua, yksityisyyden myymistä hyötyä vastaan, tuottamuksellista osoittelua, kunian jatkuvaa loukkaamista kymmeniä vuosia, nopeita ja pitkäaikaisia- sekäettä salaseuroja, todellisuuden manipulointia, valehtelua, panettelua ja valheellista juoruamista, valtipetoksia, maanpetokisia jopa törkeinä, vakuutuspetoksia, perheiden syöverehin ajavaa vainoamista ja aivopesua ja
mnipulointia, sairauksien aiheuttamista ja niiillä politikoimista jopa lääkrien tarjoamina