VETOOMUS KRISTILLISTEN AAMUHARTAUKSIEN PUOLESTA RADIOSSA

kristillisen/pelastavan uskon kannattaja

/ #92

17.10.2011 10:53

Miksi Suomessa pitää yrittää luopua kaikesta tai ainakin vähentää ja sekoittaa asioita joka hiukankin sisältää Jumalan sanaa. Muistamme ajan, jolloin hartaus hetkien lähetys aikoja muutettiin eri aikaan lähetettäväksi, niin että monet ihmiset eivät muistaneetkaan lähetys aikoja >tällätavalla aliarvioitiin kuulija kuntaa eritoten vanhempaa väkeä,jotka ovat tottuneet tiettyyn klon aikaan ja eivät enää opi helpolla uusia asioita. Ennen aamuhartautta lähetettiin hengellistä musiikkia jo klo 7.35 vai oliko klo 7.40, mitenkäs nyt onkaan?? Ja koulujen kevätjuhlan suvivirrestä käytiin melkomoista kädenvääntöä, vai miksi sitä sanoisi. Minä ja uskon monen muunkin ihmisen olevan ihmeissään ja ettenkö sanoisi harmissaan vai peräti vihainen siitä syystä, että RAKKAASSA SUOMESSAMME arvostetaan niinkovin vieraan maan kultturia, että ei meinata uskaltaa arvostaa omia asioita/tapojamme, ja ne ovat niin monille ihmisille kuitenkin todella tärkeitä elämään ja iankaikkisuuteen tähtääviä asioita, jotka eivät ole pelkästään tapoja vaan paljon enemmän, voisi sanoa niiden merkitsevän "henkeä ja elämää". Jumalan sanahan on meille uskoville/kristityille elämän leipää!! Kaikki me (myös päättäjät ja uudistuksien esittäjät ja kristillisten asioiden väheksyjätkin),jotka olemme käyneet eri kulttuureissa tai lukeneet muiden maiden asioita, niin varmasti olemme joskus kuulleet jonkin tv tai radiolähetyksen maasta jossa kaikuu rukouskutsu ja kellot pauhaa monta kertaa vuorokaudessa. NE IHMISET EIVÄT HÄPEÄ TUNNUSTAUTUA OMAN USKONNON HARJOITTAJAKSI,eivät salaa sitä turisteilta tai muuten maassaan asuvilta ulkomaalaisilta. Olen sitä mieltä, että ulkomaailmalaiset kunnioittavat meitä,jos me pidämme ja kunnioitamme itse oman maamme asioita, emmekä ole "lepsuja" ja horju sinnetänne emmekä yritä tehdä asioita kuten jossakin muualla tehdään. Eikös me kasvateta ja opeteta lapsiammekin kasvamaan itsenäiseksi, ei laumahenkiseksi >tarkoitan, että jos kaveri tekee ja käyttäytyy tai pukeutuu tms. noin tai näin, niin sinun(lapsemme) ei tarvitse tehdä tai olla samanlainen. Mites meille kävisi jos alkaisimme vaatimaan meille oman kirkkokuntamme lähetyksiä ja kirkollisia menoja tai jopa rakennusta kristillisen kirkon käyttöön?? Suomeen on iskostunut ajatus, että pitää olla suvaitsevainen >annetaan tilaa uusille asioille ja avustetaan vielä niiden toteutumisessa esim. aamuhartauden (klo 7.50) lähetyksen kohdalla on käynyt > ex piispan ehdotus. Jokainen tietää,että radiossa on lähetysaikaa samanverran kuin on tuntejakin vuorokaudessa,niin eiköhän sieltä löydy muitakin aikoja, jos on aivan pakko saada vieras uskontokuntien lähetyksiä kuuluville. Antakoon Jumalamme, Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä meille Suomeen RAAMATULLISEN HERÄTYKSEN aivan jokaiselle - ainakin minulle ja myös piispoihin ja päättäjiin saakka ulottukoon Jumalan kosketus!!