Adressi Suomen susikannan elvyttämiseksi sekä säilyttämiseksi.

Eva Date
Espoo

/ #73

22.02.2007 05:08

Eiköhän se olisi paras nyt kun ihan kaikki sudet, karhut, ilvekset, ahmat ja miksei ne kotkatkin tapettaisi sukupuuttoon. Saisivat ihmiset onnessaan elellä siellä maaseudulla syrjäisintä kolkkaa myöden ilman huolen häivää, raiskata luontoa mielin määrin, leikkiä sitä ainutta ja kaikista hirveintä petoa minkä luomakunta on koskaan aikaansaanut ja heilua pyssyinensä räiskimässä kaikkia jäljellä olevia luontokappaleita niin että joka päivä olisi kuin uusi vuosi paukkuineen. Sanottaisko että esim. ne metsäpeurat olisivat edelleen tulilinjalla kuten ennenkin ja lopulta nekin saisi ihminen sukupuuttoon kuolemaan. Maaseutu täyteen suloista pauketta ettei vaan linnunlauluakaan joutuisi syrjäseutujen ihmispoloiset kuuntelemaan.
Mitäs sitten tehdään autoille ja muulle liikenteelle joka niin verottaa täällä kaupungeissa vapaaksi pääsevien koirien määriä? On se niin väärin. Autot pois teiltä. Nehän tappavat meidän kotieläimiämme joiden pitää saada itsenäisesti ulkona liikkua kun emmehän me nyt niitä ruveta itse ulkona valvotusti kuskailemaan paikasta toiseen. Ihan liian aikaavievää puuhaa.