Kannabis lailliseksi

Vieras

/ #1952

02.07.2010 12:35

Anon Ymousin viestiin, jossa hän väittää että kannabiksen vaikutuksen alaisilla ei ole ollut missään tutkimuksessa väkivaltaisia oireita.

Kumma juttu että juuri viime syksynä 3 narkkaria, kyllä pilvenpolttajat ovat yhtälailla narkomaaneja kuin muutkin huumeiden käyttäjät, kävivät yllättäen, ilman minkäänlaista syytä yhden miehen kimppuun lyöden ja potkien. On aika härskiä kertoa ettei tällä huumeella olisi väkivaltaankin johtavia oireita.

Kannabis myös luultavammin aiheuttaa huomattavasti pahempaa jälkeä sikiöön, kuin tupakka. Ottaen huomioon että kannabis saattaa aiheuttaa psykoosia aikuisissakin ihmisissä. Kokemus sukulaisen vaipumisesta psykoosiin kannabiksen pitkäaikaisen käytön vuoksi, vaikka suvussa ei ole ollut muita mielisairauksia sairastavia sukupolviin.

Alkoholi ei aiheuta riippuvuutta. Alkoholi on päihdyttävä aine, joka ei aiheuta minkäänlaisia fyysisiä tai psyykkisiä riippuvuuksia. Delirium Tremes johtuu äkillisestä alkoholin kittaamisen lopettamista, jolloin keho ei ole tottunut tilaan jossa promilleja ei ole ja täten vaikuttaa aivojen toimintaan. Muuten tälläistäkään olotilaa ei synny.

Ben Holelle, jos ihminen on jonkin päihdyttävän aineen alaisena tappanut itsensä... silloin se ei ole johtunut ihmisestä vaan sen päihdyttävän aineen aiheuttamista oireista jotka ovat ajaneet ihmisen tekemään itsemurhan. Näin ollen perimmäinen syy ihmisen kuolemaan on ollut hän itse, koska otti ainetta.

Wikipedia artikkeleita on oikeastaan turha viestitellä tälläiseen paikkaan jossa puhutaan faktoista. Nuo artikkelit kannabiksen haitoista, joita siis ei ole, voi hyvinkin olla jonkun randomin kirjoittamaa sontaa. Toisinsanoen täyttä puppua.

Henkilökohtainen mielipiteeni on, että kyllä.. kyllähän tuo voitaisiin vaikka laillistaa. Minusta kuulostaa ihan hyvältä, että valtio voisi verottaa nisteiltä mahdollisimman paljon rahaa ja jättää vaikka makeisverot suunnittelematta. Eipä tuo taida tavallisen ihmisen elämää muuttaa. Itse en siihen paskaan kyllä koske, en itse halua hakata ketään vain sen takia että piti saada vähän blossii.

[E] Ja noista riippuvuuksista erikseen. Itse poltan tupakkaa noin askillisen päivässä. Anteeksi, poltin, enää en polta, koska ei ole mitään erityistä syytä siihen. Kahden vuoden tupakoinnin jälkeen lopettaminen onnistuu kuin tyhjää? Jep, ei minkäänlaista riippuvuutta tai mielihalua tupakkaan. Olen myös juonut kahvia viimeiset 3 vuotta säännöllisesti aamuin päivin illoin ja välillä öisinkin. No.. enpä ole juonut kahviakaan taas moneen kuukauteen. Miten se on mahdollista jos kahvi kerta aiheuttaa riippuvuutta? Alkoholia! Kyllä, sitä on menny viimeisen vuoden aikana enemmän kuin laki sallii, mutta nyt lopetettuani senkin. Niin... enpä ole vieroitusoireita kärsinyt..

Nämä aineet jotka niinsanotusti aiheuttavat riippuvuutta, eivät aina aiheuta sitä. Se on yksilöllinen kysymys.

Tein muuten kätevästi ja vaihdoin alkoholin kahvin ja tupakan Irish coffeeseen ja sikariin! On paljon rentouttavampi kuin kaikki erikseen!! : D