Pekka Sauri eroon asekeskustelusta

Vieras

/ #50 Harrastuksia ei saa rajoittaa

13.07.2010 22:15

Rikoksia tekeviä tulee rangaista, mutta ei muiden ihmisten harrastuksia saa ryhtyä rajoittamaan! Aseet tai metsästys ovat monen ihmisen ainoa harrastus ja henkireikä. Eivätkö aseiden vastustajat ymmärrä, kuinka voimakkaasti epäoikeudenmukainen kohtelu lisää satojen tuhansien kansalaisten aggressioita ja turhautumista, mikä polarisoi yhteiskuntaa aivan turhaan. Mitä enemmän tällaista hallintotapaa jatketaan, sitä enemmän tulemme näkemään henkisestä pahoinvoinnista johtuvia väkivaltaisia tekoja ja sitä todennäköisemmin ajaudumme ennemmin tai myöhemmin sisällissotaan ja vallankumoukseen, sillä tällaisessa valtiossa emme pysty emmekä halua elää! Jokaista uutta lakia laadittaessa tulisi vakavasti kysyä, onko se aivan välttämätön. Mitä vähemmän ihmisiä määräillään ja mitä enemmän heillä on harrastuksia, sitä onnellisempia he ovat. Jos yksikin kuollut on liikaa, kielletään kerrostalotkin, sillä niistäkin putoaa tai hyppää ihmisiä.