Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

Harhaluulo!

/ #194 Re: Re: Re: Re: Sano nämä sanat israelilaisille!

07.11.2011 20:36

#193: - Re: Re: Re: Sano nämä sanat israelilaisille! RE 190: <<<<< Mutta sittenkään, vaikka he ovat vihollistensa maassa, en minä heitä hylkää enkä viero heitä niin, että lopettaisin heidät ja rikkoisin liittoni heidän kanssansa; sillä minä olen Herra, heidän Jumalansa<<<<<<< Liitto onkin rikkoutunut juutalaisten toimesta, ei Jumalan.Miten juutalasilla voisi olla liitto sellaisen Jumalan kanssa johon he eivät edes usko?

Juutalainen uskoo, koska Jumala on laittanut hänen sydämeen toivon ja halun palata isien maahan ja näinhän on tapahtunut ja koko ajan tapahtuu. Jumalan on liittouskollinen, vaikka ihminen on Jumalan hyljännyt. Jumala kääntää selkänsä sellaiseksi ajaksi kansaltaan, että sanoma taas kelpaa!
Kuten huomataan Jumalan armo on syvempi ja laajempi kuin pelkkä laki!

Biblia sanoo, mutta tule kuitenkin jälleen minun tyköni haureellisista suhteistasi.

BIBLIA:JEREMIA 3. LUKU: Herra valittaa kansansa jumalattomuutta, jota Juuda ei vähemmin harjoittanut kuin Israelikaan. Neuvoo heitä kääntymykseen...
3:1 Sananlasku on; katso, kuin mies eroittaa vaimonsa tyköänsä, ja se menee pois hänen tyköänsä, ja ottaa toisen miehen, ottaako hän hänen jälleen? Eikö maa niin peräti saastutettaisi? Mutta sinä olet huorin tehnyt monen ystäväs kansaa; mutta tule kuitenkin jälleen minun tyköni, sanoo Herra.

King James sanoo:
"but thou hast played the harlot with many lovers; yet return again to me, saith the LORD.

KING JAMES:

Jeremiah, chapter 3
1: They say, If a man put away his wife, and she go from him, and become another man's, shall he return unto her again? shall not that land be greatly polluted? but thou hast played the harlot with many lovers; yet return again to me, saith the LORD.

Laki määräsi, ettei mies saanut ottaa takaisin vaimoaaan, joka oli ollut toisen miehen vaimona, koska lain mukaan se saastutti maan.

Mutta, mitä Jumala tekee? HÄN sanoo armosta:
"Mutta sinä olet huorin tehnyt monen ystäväs kansaa; mutta tule kuitenkin jälleen minun tyköni, sanoo Herra."
"...but thou hast played the harlot with many lovers; yet return again to me, saith the LORD.

Uudemmat Raamatun käännökset ovat menneet lain alle ja johtavat harhaan eli saavat jopa uskomaan korvausteologisesti, että Jumala on hyljännyt Israelin lopullisesti, MUTTA SE ON SUURO VALHE!

Ja sano heille: Näin sanoo Herra: Eikö se, joka lankeaa, nouse jälleen? Eikö se, joka kääntyy pois, käänny takaisin? Miksi kääntyy tämä kansa, Jerusalem, pois ainaisessa luopumuksessa? Miksi he pitävät kiinni petoksesta eivätkä tahdo palata? Minä olen tarkannut ja kuunnellut: he puhuvat sitä, mikä ei ole oikein; ei kukaan kadu pahuuttansa, ei ajattele: Mitä olen minä tehnyt! Kaikki he kääntyvät pois juosten juoksuansa, niinkuin orhi kiitää taistelussa. Haikarakin taivaalla tietää aikansa; metsäkyyhkynen, pääskynen ja kurki pitävät vaarin tuloajastansa, mutta minun kansani ei tunne Herran oikeutta. Kuinka saatatte sanoa: 'Me olemme viisaita, ja meillä on Herran laki'? Totisesti! Katso, valheen työtä on tehnyt kirjanoppineiden valhekynä. Viisaat saavat häpeän, kauhistuvat ja joutuvat kiinni. Katso, he ovat hyljänneet Herran sanan - mitä heillä on viisautta? Sentähden minä annan heidän vaimonsa vieraille, heidän peltonsa valloittajille.

Täällä Suomessa tuo onkin tapahtunut valtavassa mitassa uudempien käännösten harhojen vuoksi!
Sentähden minä annan heidän vaimonsa vieraille (avioerot) , heidän peltonsa valloittajille (EU).

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…