Kannabis lailliseksi

ajattelija
Vieras

/ #2027 ajattelija...jatkaa kunnes on saanut tarpeekseen ... henkisestä köyhyydestä

07.08.2010 12:13

#2026: Säätämän säätämä - Re: allekirjoitin...

Kannabiksen käyttäjät ovat väkivaltaisia ja arvaamattomia. Aine aiheuttaa harhoja ja annoksen toivossa tekevät mitä tahansa.

Siihen verrattuna esim. amfetamiini on lasten nuhalääke. Sen käyttö on lähes yhtä laajaa, mutta ei minkään tutkimusten mukaan ole aiheuttanut mitään ongelmia kenellekään.

En kannata mitään huumeita, mutta ennemmin amfetamiini maitokauppoihin kuin kannabis edes lääkekäyttöön!

Ps. Kiitokset Kimmo Tammiselle voitokkaasta tyylistä. Jatkakaa.

hmm... pientä provosointia henkisesti köyhän ihmisen toimesta eikö ole elämää jota puoltaa kun näin kirjoittelee ja puuttuu asioihin mistä ei näköjään tiedä mitään,mutta kirjoittelee kumminkin.ja tarkoituksella on kirjoittanut tommoisen syötin mihin nyt minäkin tartuin...ei ole siis mitään oikeaa mielipidettä mistään tässä ylempänä tyhjiä provosoivia lauseita ...älkäämme siis alentuko tälle tasolle ja ajattelija on kyllä itse henkilökohtaisesti kohtuudella toimeentuleva rakennusalan yrittäjä joka on voinut tehdä sinunkin talosi ...sosiaali pummit ei omista netti liittymiäkään jos tarkkoja ollaan...ja jotenkin tuntuu että olisi kirjoituksiensa perusteella amfetamiinin käyttäjä ...narkkari?...kova aine on aina kova aine ja kokeiltu kyllä on, siis tiedän mistä puhun.kokeilkaa vaikka rotanmyrkky ulostuslääke laihdutuslääke kofeiini sokeri seosta niin kyllä lähtee...kauppojen hyllyltä!onkohan tietämättömät kokeilleet jotain nuista? ...oliko jollain vielä jotain muuta ...ugh.

ja lisään tähän sen verran itestäni että sellainen hippi oon että ei mua vaatteet hipiksi tee ...nuli tukka suuri suomileijona rinnalla ja sydämmessä aikuinen kypsä ihminen. mua saa arvostella en siitä ota itteeni kunhan vaan löytyy sellainen vastus joka olisi edes vastus.

toivoisin että ne jotka seuraa tätä keskustelua ,niin otetaan yhdessä sellainen luoviva kanta näihin huonolla maulla ja tietämättömyyttään tehtyihin vittuilu viesteihin .kyllä kunnon keskustekua kaivataan mutta ei paskanjauhantaa. koitetaan jotenkin sanoilla opetta näitä ääniTorvia että ei meidän puolue hyväksy eikä noteeraa tällaista käytöstä ja kyllä se ainakin pienentää paskan määrää täälläkin.ja voi olla että että fiksuimmat osaavat jopa lopettaakin joutavan uhoamisen.aina on niitä ketkä tahtoo toitottaa mutta pannaan ne mausteeksi soppaan kyllä tänne mahtuu...kukaan kummiskaan voi ottaa vakavissaan heitä ilmaisu on niin yksi oikoista..kesari pystyyn..pah... että ei se herätä mitään syviä tuntemuksia saati kunnon keskustelua.joten alkakaamme vaan  fiksujen joukkoon.