Kannabis lailliseksi

/ #2031 Re: Todellisuus

09.08.2010 20:22

#2030: Faktamies - Todellisuus

Jopa Euroopan alueelta löytyy suihinottopaikkoja jossa miespuoliset kannabis- ja muut narkkarit teinaavat päivittäiset annoksensa. Nämä ovat nuorille ja aloitteleville narkkareille. Huonompaan kuntoon joutuneet (skitsofrenia iskenyt tms) duunipaikka on yleensä öiset puistot. Samoista puistoista löytyvät myös 40-70v narkkarinaiset. Taksat on n. 5 eur/laaki tai alle.

Näistä ei välttämättä Rovaniemeläiset narkkari tiedä vielä yhtään mitään. Ei ole minun vika jos Suomessa jengillä ei ole hajuakaan mitä maan rajojen ulkopuolella tapahtuu. Täällä kuitenkin joku kyseli, miksei kannabiksen aiheuttama skitsofrenia näy tilastoissa. Tähän on helppo vastata. Ketään ei kiinnosta mitä psykoottiselle narkkarille tapahtuu, hoito on kallista ja prostituutiolla tienaa...ja jos kuolee kadulle kylmään niin eipä näy tilastoissa.

Moni kannabisnarkkari tai avohoitopotilas haaveleilee muuttavansa etelän lämpöön narkkaamaan. Sinänsä järkevä ajatus, niin kauan kuin työkkäri juoksee. Mm. Kauko-idässä on hyviä maita, jossa elää muutamalla eurolla viikossa ja voi 'viljellä maata omaan käyttöönsä'.

Niille, joille työkkäristä/sossusta ei sada mannaa elämä muuttuu yllättävän raaksi jo hieman Helsingistä etelään.