Kannabis lailliseksi

/ #2044 Re: Kannabista ei saa laillistaa

11.08.2010 13:14

#2029: Näin on - Kannabista ei saa laillistaa

jostain on tullut mediaan kummallinen harhaluulo että kannabis aiheuttaa psykooseja ja skitofreniaa ja jopa väkivaltaisuutta. on olemassa tutkimuksia myös paljon toiseen suuntaan ,jossa kannabiksella on ollut myönteisiä vaikutuksia psyykkiseen hyvinvointiin. se vaan on nyt niin että jollain se on vaan mediankin elettävä ja yleinen kanta on mikä on ja julkaisut sen mukaisia .ei monikaan media ota vastuulleen lähteä kertomaan positiivista asiaa kannabiksesta isommassa määrin. muutenkin se hyvä tieto on pidetty niikuin vakanalla.psykooseihin ja muuhun poikkeavuuteen syyt joka tapauksessa jopa jokaisen tutkimuksenkin mukaan on aina ensisiaisesti potilaan omasta mielestä johtuvia ja monestikkin mukana on geneettisiäkin tekijöitä.. mut joissain tapauksissa sitten on kannabiksen kayttö lisännyt herkkyyttä psykoosin laukeamisessa.itse psykoosiahan siis kannabis ei yksiselitteisesti pysty edes luomaan, niin kuin esimerkiksi nikotiini luo syöpää. ja tarvitseeko edes sitten lisätä miten paljon erilaisia nautinto ja ravinto aineita ja muita kemikaaleja on mitkä aiheuttaa joitain sairausia...lista olisi loputon. lääkkeenähän kannabista kuitenkin käytetään monessakin muodossa jopa ilman sitä thc yhdistettäkin.

minusta tuntuu vaan niin turhalta tuommonen että tullaan tänne ison kopio nipun kanssa laittaa meille hipelle vähän faktaa kun se ei ole puolueetonta tietoa kummiskaan. turhaa teennäisyyttä vaan päästä pätemään et on nyt lukenut joitakin artikkeleita ja yksin ajaa vastaista kantaansa tietokoneella. pane jotain omaas tulee...niin vois ehkä kiinnostaakkin.