Kuvake.netin sulkeminen

Anette Holmström

/ #16

27.02.2007 18:00

Vielä kommentoin, että olen 10-vuotias tyttö, ja Demi.fin erään käyttäjän järjestämän mesebileet olivat kivat ja sieltä sain kavereita, mutta eräs 21-vuotias mies katsoi kuviani kavereita.netissä(tiedän että olen alaikäinen sinne, ei nyt puhuta siitä), ja sanoi että näytän vanhemmalta kuin miltä olen. Olin imarreltu kun hän sanoi minun näyttävän 16-17-vuotiaalta, mutta säikähdin kovasti, kun hän kysyi "onks sun vartaloki vanhemman näkönen ku mitä oot?". Kerroin tästä äidilleni ja poistin hänet mesestäni. Hän on myöskin kuvake.netissä, ja uskon, että hän on sielläkin vain etsimässä uhreja. Hänen nickinsä on janne.se.

Jos sivusto todella on adreesin tekijän kertoman mukainen, kannatan sen sulkemista ja mahdollisesti avaamista uudelleen, jotta valvontaa voitaisiin alusta asti parantaa ja tarkistaa uudet tulokkaat, jotta sopimattomat kuvat ja alaikäiset voitaisiin poistaa. Alusvaate- ja muut sellaiset kuvat lietsovat pedofiliaa erinomaisesti. Joten kannattaisi niiden nuorien naisienkin miettiä, että jos he laittavat sellaisia kuvia nettiin, joku vanha, karvainen mies istuu näyttöpäätteen edessä, katselemassa heidän kuviaan, tallentelemassa niitä ja runkkaamassa!

Joten jos joku nuori nainen jolla on kuviaan netissä, lukee tätä, AJATTELE, mitä kuvia laitat nettiin, sillä niin kuin varmaan tiedät, niitä ei saa sieltä välttämättä ikinä pois.